معاون اداره فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از تفاهم نامه همکاری با اتحادیه صنف خرازان در راستای پیشگیری ازعرضه کالاهای قاچاق آرایشی و بهداشتی خبر داد.

سلامت نیوز: معاون اداره فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از تفاهم نامه همکاری با اتحادیه صنف خرازان در راستای پیشگیری ازعرضه کالاهای قاچاق آرایشی و بهداشتی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مصطفی اسماعیلی از امضای تفاهم نامه با اتحادیه صنف خرازان کشور در راستای نظارت بر سطح عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد.

وی گفت: این تفاهم نامه با حضور مدیر کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، رییس اتحادیه صنف خرازان و اعضای هیات مدیره و بازرسان صنف در سازمان غذا و دارو با هدف احراز اصالت و سلامت کالاها در سطح عرضه و پیشگیری از عرضه کالاهای قاچاق صورت گرفت.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، اسماعیلی افزود: این تفاهم‌نامه در موضوعاتی همچون استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های اجرایی و تشریک مساعی به منظور تسریع در دستیابی به اهداف به برنامه‌های مورد توافق طرفین است.

معاون اداره فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت آموزش و فراگیری ناظرین و بازرسین اتحادیه در خصوص آشنایی با قوانین و مقررات سازمان غذا و دارو، نحوه نظارت و بررسی کالاهای فرآیند شده آرایشی و بهداشتی و مشارکت در کنترل و پایش فراورده‌های آرایشی و بهداشتی در سطح بازار و کنترل آن از موضوعاتی است که اتحادیه صنف خرازان و سازمان غذا و دارو برنامه‌هایی را برای این مباحث دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha