آخر هفته ای سالم را با گوش دادن به برنامه های رادیو سلامت برای خود به ارمغان آورید.

خانواده گریندلیف

خانواده ای کارگر در مزرعه ای که صاحب آن خانمی است کار می کنند . هر دو خاواده صاحب پسری هستند که تفاوتهای بسیاری دارند و وادین آنها یکسره پسرانشان را با هم مقایسه می کنند تا اینکه .....  
برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم شریفی و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پرادزد این برنامه روز پنج شنبه  با حضور آقای  دکتر مظهری متخصص تغذیه به موضوع روز جهانی غذا و تعریف غذا می پردازد این برنامه ساعت 15/8 پخش می شود . 
  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد. این برنامه پنج شنبه با حضور آقای دکتر شمس روانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به موضوع اختلالات دو قطبی می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .
گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا پنج شنبه  با خانم کتایون حسین زاده کارشناس ارشد ادبیات نمایشی  ساعت 05/9 پخش می شود  .
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه روزپنج شنبه با حضور آقای دکتر مساعدیان متخصص ورزشی به روز جهانی تربیت بدنی و اهمیت تربیت بدنی می پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود .

 

کودک خلاق
عنوان برنامه ای است که روشهای خلاقیت کودکان را به والدین و مربیان آموزش می دهد . این برنامه این جمعه  با حضور خنم کارینه طماسیان روانشناس به موضوع اسباب بازی های حیوانات میپردازد . این برنامه به سردبیری خانم ایلانلو روزهای  جمعه ساعت 7 تا 30/7 پخش می شود . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha