پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت جان دو نفر از سه نفر اهالی شیروان که در ارتفاعات این شهرستان در برف و کولاک گرفتار شده بودند را نجات دادند ولی فرد سوم فوت کرد.

سلامت نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت جان دو نفر از سه نفر اهالی شیروان که در ارتفاعات این شهرستان در برف و کولاک گرفتار شده بودند را نجات دادند ولی فرد سوم فوت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، حسن شکوری نسب اظهار کرد: صبح روز پنجشنبه به دنبال تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن سه نفر از اهالی روستای قلعه حسن در برف و کولاک، بلافاصله دو تیم امدادی کوهستان به محل اعزام شدند.

شکوری نسب افزود: نیروهای امدادی در شرایط بد هوا و سخت گذر بودن منطقه، بعد از انجام عملیات جست و جو و نجات توانستند دو نفر از آنها را نجات دهند و به مرکز درمانی منتقل کنند ولی نفر سوم فوت کرد.

وی گفت: ندای امداد جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به شماره اختصاصی 112در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات مربوط به حوادث احتمالی در سطح استان است.

بارش برف همراه با کولاک، چهارشنبه شب بیشتر مناطق کوهستانی خراسان شمالی را در برگرفت و مشکلاتی را در آمد و شد خودروها ایجاد کرد.

ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان خراسان شمالی تا 10سانتیمتر گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha