فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با شگردهای ویژه موضوع اسیدپاشی را دنبال می کند و این پرونده به نقطه رسیدن به نتیجه نزدیک می شود.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با شگردهای ویژه موضوع اسیدپاشی را دنبال می کند و این پرونده به نقطه رسیدن به نتیجه نزدیک می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم 15 نفره از بهترین کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی کشور و استان اصفهان در این زمینه شبانه روز تلاش می کنند.
 
وی اظهار کرد: پلیس بیش از 170 موضوع را در بحث اسید پاشی دنبال می کند تا هرچه سریعتر این پرونده را به نتیجه برساند.
 
رییس پلیس استان اصفهان افزود: موضوع اسید پاشی تاثیر منفی در اعتماد مردم به پلیس نداشته است.
 
وی یادآور شد: استان اصفهان تاکنون کمترین پرونده اسید پاشی را در کشور داشته است.
 
آقاخانی همچنین به فعالیت پلیس گردشگری استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این پلیس فعالیت های خود را در سطح عالی در استان دنبال می کند و به این لحاظ در کشور نمونه است.
 
وی با اشاره به فعالیت های پلیس اصفهان در ماه آبان گفت: قرارگاه مقابله با سرقت در استان از قرارگاههای موفق در کشور است که منجر به کاهش 9 درصدی سرقتها در آبان ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شده است.
 
رییس پلیس استان اصفهان افزود: کاهش 12 درصدی سرقتهای خرد، کاهش 16 درصدی سرقت خودرو، کاهش هفت درصد سرقت موتورسیکلت و 15 درصد سرقت منزل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از دستاوردهای این قرارگاه در استان است.
 
وی یادآور شد: در مبارزه با مواد مخدر نیز آبان ماه 13درصد افزایش کشفیات داشتیم و در این ماه بالغ بر 1،5 تن مواد مخدر در استان کشف شد.
 
وی از طرح های مهم پلیس در آبان ماه را طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی (سوخت) بیان کرد و گفت: به ارزش بالغ بر دو میلیارد و 155 میلیون و 300 هزار ریال کالا و سوخت کشف و 58 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
 
آقاخانی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در مرکز استان اصفهان نامطلوب خواند و افزود: توقف در پیاده رو، عبور از چراغ قرمز، حرکت مارپیچ و استفاده از بوق های ناهنجار از جمله تخلفات رانندگی در اصفهان است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشدید برخورد با رانندگان متخلف در سه ماه آخر سال خبر داد.
 
وی همچنین یکی از ملزومات کنترل ترافیکی را نصب 500 دستگاه دوربین در خیابانها، چهارراهها و دیگر نقاط ترافیکی استان برشمرد و گفت: اکنون 150 دستگاه دوربین برای کنترل ترافیک در استان نصب است.
 
وی افزود: تا پایان سال بیش از 150 نقطه در استان اصفهان در اجرای طرح محله محور، از وجود اراذل و اوباش و بزهکاران پاکسازی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha