پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 129966

درد، تورم، التهاب از علائم سمج بیماری آرتریت هستند که با وجود مداخلات پزشکی همچنان باقی می‌مانند و فعالیت‌های روزمره را بر هم می‌زنند به همین خاطر بیماران مبتلا به آرتریت بیشتر دنبال درمان‌های گیاهی هستند.

معجزه طب سنتی در درمان التهاب مفاصل

سلامت نیوز: درد، تورم، التهاب از علائم سمج بیماری آرتریت هستند که با وجود مداخلات پزشکی همچنان باقی می‌مانند و فعالیت‌های روزمره را بر هم می‌زنند به همین خاطر بیماران مبتلا به آرتریت بیشتر دنبال درمان‌های گیاهی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،خواص ضد التهابی داروهای گیاهی به کاهش درد کمک می‌کند. با این حال برخی از پزشکان از طب سنتی برای درمان آتریت حمایت نمی‌کنند. توصیه می‌شود، پیش از آنکه درمان طبیعی را انتخاب کنید برای پیشگیری از عوارض جانبی بالقوه با پزشک طب طبیعی مشورت کنید.
 آلوئه ورا
آلوئه‌ورا از آن گیاهانی است که در طب سنتی جایگاه ویژه‌ای دارد. مرکز ملی طب مکمل و جایگزین (NCCAM) می‌گوید: آلوئه‌ورا خوراکی می‌تواند باعث کاهش قند خون و عوارض جانبی گوارشی مانند اسهال شود و شکل موضعی آن برای تسکین درد مفاصل به‌کار می‌رود.
 کندر
پزشکان طب سنتی به قابلیت ضد التهابی کندر تأکید می‌کنند. این گیاه هندی «لوکوترین»‌ها را مسدود می‌کند. «لوکوترین»ها موادی هستند که در بیماری‌های خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید به مفاصل سالم حمله می‌کنند. به گفته مؤسسه بین‌المللی طب مکمل و جایگزین، شواهد امیدوارکننده‌ای از تأثیر کندر در مدل حیوانی یافت شده است. کندر به شکل قرص و کرم موضعی در دسترس است.
 گیاه پنجه گربه
استفاده از این گیاه به تمدن اینکا برمی‌گردد. پنجه گربه دیگر گیاه ضد التهاب است که باعث کاهش تورم آتریت می‌شود. محققان مرکز پزشکی دانشگاه مریلند می‌گویند: پنجه گربه درد آتروز و تورم را کاهش می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha