مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی نسبت به کاهش کیفیت هوا در شهر های صنعتی کشور طی 3 روز آینده هشدار داد.

سلامت نیوز:مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی نسبت به کاهش کیفیت هوا در شهر های صنعتی کشور طی 3 روز آینده هشدار داد.

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: امشب در سواحل دریای خزر،‌ارتفاعات البرز، در شمال شرق کشور ابرناکی و بارش باران با برف گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود. در اوایل وقت روز یکشنبه در مناطق مذکور بارش‌های پراکنده به همراه مه صبحگاهی خواهند داشت. به تدریج کاهش ابر رخ می‌دهد.

به گفته وی،  طی این مدت دریای خزر و در روز دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و به تدریج شرق خلیج فارس مواج می شوند.

وظیفه اظهار داشت:  در سایر مناطق کشور از روز یکشنبه تا چهارشنبه جوی پایدار حاکم خواهد بود. در نیمه شمالی کشور نیز افزایش چگالی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و بزرگ را شاهد هستیم.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز یکشنبه و صبح دوشنبه دمای هوا در استان خراسان رضوی، به صورت محسوس کاهش یافته و در این مدت مناطق شرق و جنوب شرق کشور با وزش بادهای نسبتا شدید و در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری بوده و در پاره‌ای نقاط غبار آلود و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده است.  بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز به  9 و 2 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha