روزانه ۷۰ نفر در این بیمارستان به صورت سرپایی، شیمی درمانی می‌شوند که با این فضا، امکانات و تجهیزات نمی‌توانیم، پاسخگوی بیماران باشیم.

سلامت نیوز: روزانه ۷۰ نفر در این بیمارستان به صورت سرپایی، شیمی درمانی می‌شوند که با این فضا، امکانات و تجهیزات نمی‌توانیم، پاسخگوی بیماران باشیم.

رییس مرکز تحقیقات هماتولوژی و انکولوژی بیمارستان شریعتی گفت: اکنون روزانه ۴۰۰ بیمار به درمانگاه‌های خون و سرطان‌شناسی بیمارستان شریعتی مراجعه می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، «اردشیر قوام‌زاده» در حاشیه دیدار وزیر بهداشت از بیمارستان شریعتی افزود: همچنین روزانه ۷۰ نفر در این بیمارستان به صورت سرپایی، شیمی درمانی می‌شوند که با این فضا، امکانات و تجهیزات نمی‌توانیم پاسخگوی بیماران باشیم.

وی با تاکید بر فوق تخصصی بودن این مرکز و ارجاع بیماران از شهرستان‌ها، حمایت‌های دولت در توسعه و تجهیز این بخش را خواستار شد.

«سیدحسن هاشمی» وزیر بهداشت نیز در این دیدار، بررسی آمار مراجعه کنندگان استانی و تجهیز امکانات آنان را در کاهش بیماران مراجعه کننده به مرکز خون و سرطان‌شناسی بیمارستان شریعتی موثر دانست و افزود: با ارزیابی و شناسایی استان‌هایی که بیشترین بار مراجعه کننده را دارند، می‌توانیم ارجاع به بیمارستان شریعتی را کاهش دهیم.

وی همچنین ضمن بازدید از بیماران بستری در این بخش‌ها از بیماران عیادت و به سووالات مراجعه کنندگان درباره روند درمان و اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش هزینه‌های بستری پاسخ داد.

وزیر بهداشت در بخشی از این بازدید و در گفت‌و‌گو با دکتر قوام‌زاده رییس مرکز تحقیقات هماتولوژی و انکولوژی بیمارستان شریعتی، درباره توسعه بخش‌های این مرکز تسهیل روند پذیرش و درمان بیماران مبتلابه سرطان گفت‌و‌گو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha