دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 130401

روانپزشکان آمریکایی تاکید دارند خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز است.

کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی!

سلامت نیوز: روانپزشکان آمریکایی تاکید دارند خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،‌ در یک نظرسنجی متخصصان آمریکایی از 100 دانش آموز در مورد تعداد دفعاتی که افکار منفی و خودآیند را در طول روز تجربه می‌کنند و اینکه هنگام شب به موقع خواب می‌روند یا تا دیروقت بیدار می‌مانند، پرسش‌هایی مطرح کردند. این متخصصان در بررسی‌های خود مشاهده کردند افرادی که مدت کوتاهی را در طول شب می‌خوابند و اغلب دیر وقت به رختخواب می‌روند نسبت به افراد دیگر تعداد دفعات بیشتری در طول روز گرفتار افکار و قضاوت‌های منفی و آزاردهنده می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند افرادی که به طور مکرر با افکار منفی درگیر هستند، می‌توانند با خوابیدن زود هنگام در شب به خود کمک کنند. همچنین روانپزشکان امیدوارند با انجام مطالعات بیشتر در آینده بتوانند با این یافته در ارائه روش درمانی مناسب برای اختلال‌های استرس و افسردگی بهره بگیرند.

به گزارش ساینس ورلد ریپورت، نویسنده ارشد این مطالعه گفت می‌توان با اطمینان اظهار کرد که خواب کافی و به موقع یک میانجی مفید و کم‌هزینه برای حل مشکل افرادی است که در قفس افکار منفی گرفتار شده‌اند و با این افکار خودآیند و کنترل‌شده، زندگی هر روز به کام‌شان تلخ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالقاسم رخشانی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    من کهساعت 9 می خوابم