دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 130402

ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان روز گذشته در هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده موفق به کشف ۶ هزار و ۲۰۰ قلم داروی غیر مجاز شدند.

سلامت نیوز: ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان روز گذشته در هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده موفق به کشف ۶ هزار و ۲۰۰ قلم داروی غیر مجاز شدند.

فرمانده انتظامی بندرگز استان گلستان گفت: شش هزار و ۲۰۰ قلم داروی غیرمجاز طی یک عملیات توسط ماموران یگان امداد در هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «علی‌اکبر خرمی»، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان روز گذشته در هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده موفق به کشف ۶ هزار و ۲۰۰ قلم داروی غیر مجاز شدند.

وی گفت: این تعداد داروی غیر مجاز در بازرسی از یکدستگاه وانت نیسان کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات تصریح کرد: دارو‌های کشف شده پس از صورتجلسه تحویل شبکه بهداشت شهرستان شد.

فرمانده انتظامی بندرگز در ادامه از کشف ۲ تن چوب قاچاق توسط مأموران یگان امداد خبر داد و بیان داشت: این مقدار چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در پلیس راه نوکنده کشف شد.

گفتنی است در این عملیات نیز راننده خودرو دستگیر و چوب قاچاق پس از کشف تحویل منابع طبیعی شهرستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha