فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کلاهبرداری یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی با وعده تخفیف مجازات اعدام یک فروشنده موادمخدر به حبس ابد از خانواده متهم خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کلاهبرداری یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی با وعده تخفیف مجازات اعدام یک فروشنده موادمخدر به حبس ابد از خانواده متهم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل  از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مظاهری صبح امروز در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت خانواده ای مبنی بر کلاهبرداری یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی از آن ها تحت عنوان کارچاق کنی و تخفیف مجازات، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان شمالی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: بر اساس شکایت این خانواده، در پی اعلام حکم اعدام فردی به جرم حمل موادمخدر از نوع هروئین، متهم با مراجعه به این خانواده از فضای یاس و ناامیدی آنها استفاده کرده و وعده می‌دهد در صورت گرفتن این مبلغ، مجازات اعدام را به حبس ابد کاهش می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: این در حالی است که به جهت سوابق متعدد کیفری قبلی متهم، این حکم طی دو مرتبه در دادستانی کل کشور تایید شده که با این وصف ادعای چنین تخفیف مجازاتی تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نبوده است.

مظاهری همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دادن هر گونه وعده های واهی و امیدوار کردن افراد به امور غیرواقع از مصادیق کلاهبرداری محسوب می شود بنابراین با عنایت به اینکه متهم دارای پروانه صنف مشاوران املاک در بجنورد بوده از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی استان احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: متهم با توجه به مستندات موجود و مواجهه ی حضوری با شاکیان پرونده به بزه انتسابی معترف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha