ادعای برخی افراد در مورد دستکاری در اطلاعات مربوط به آلودگی هوا توسط سازمان حفاظت محیط زیست نوعی بداخلاقی سیاسی است، البته این افراد باید ادعای خود را اثبات کنند.

سلامت نیوز: ادعای برخی افراد در مورد دستکاری در اطلاعات مربوط به آلودگی هوا توسط سازمان حفاظت محیط زیست نوعی بداخلاقی سیاسی است، البته این افراد باید ادعای خود را اثبات کنند.

محمدهادی حیدرزاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، در گفتگو با سایت وزارت نفت  با اشاره به بهبود کیفیت هوای امسال تهران در مقایسه با سال گذشته، گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد که کیفیت هوای تهران، امسال در مقایسه با سال گذشته بهبود محسوسی یافته است، که البته افزایش تعداد روزهای سالم در این شهر و مقایسه آن با سال قبل، به روشنی این تفاوت را آشکار می‌کند.

وی به ارتقای کیفیت سوخت و نقش آن در کاهش آلودگی هوای تهران اشاره کرد و افزود: هرچند سوخت به تنهایی نمی‌تواند منجر به آلودگی هوا شود، اما ارتقای کیفیت سوخت نقش مهمی در کاهش آلودگی هوای تهران داشته است.

حیدرزاده تصریح کرد: پارامترهایی همچون وارونگی هوا، آلودگیهای مربوط به صنایع و غیره از عوامل تشدید کننده آلودگی هوا محسوب می‌شوند که چنین پارامترهایی می‌توانند زمستان امسال نیز کیفیت هوا را در تهران کاهش دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران عنوان کرد: متاسفانه برخی عنوان می‌کنند که سازمان حفاظت محیط زیست سیاسی عمل کرده و آمار و ارقامی که امسال در مورد کاهش آلودگی هوا اعلام می‌کند پایه و اساس سیاسی دارد تا کارشناسی، در صورتی که این اظهارنظرها صحت ندارد و دلیلی هم نمی‌دانیم که وارد مسائل سیاسی شویم.

وی درباره احتمال دستکاری در ارائه آمار و اطلاعات مربوط به میزان آلایندگی هوای تهران تاکید کرد: ادعای برخی افراد در مورد دستکاری در اطلاعات مربوط به آلودگی هوا توسط سازمان حفاظت محیط زیست نوعی بداخلاقی سیاسی است، البته این افراد باید ادعای خود را اثبات کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha