رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت متولی سلامت در کشور است، از فعالیت غیرقانونی یک کارخانه تولید آب معدنی در کشور انتقاد کرد.

ماجرای فعالیت بدون پروانه یک کارخانه تولید آب معدنی

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت متولی سلامت در کشور است، از فعالیت غیرقانونی یک کارخانه تولید آب معدنی در کشور انتقاد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر حسینعلی شهریاری با حضور در برنامه "مصیر" که شب گذشته از شبکه اول سیما روی آنتن رفت، نسبت به بروز برخی تخلفات در حوزه غذا ابراز نگرانی کرد و گفت: نباید سلامت مردم به بهانه ایجاد شغل، به خطر بیافتد.

وی با بیان این مطلب که متولی سلامت جامعه وزارت بهداشت است، افزود: ما تنها به اظهارنظر مسئولان وزارت بهداشت در ارتباط با تخلفات در حوزه فرآورده های غذایی و آشامیدنی، استناد می کنیم.

شهریاری با طرح مثالی به شدت از تصمیماتی که سلامت مردم را به خطر می اندازد، انتقاد کرد و گفت: به عنوان نمونه، پروانه تولید آب معدنی یک کارخانه در یکی از شهرستان ها توسط سازمان غذا و دارو لغو شد، اما متاسفانه این کارخانه به فعالیت خود ادامه داد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این مطلب که وقتی پروانه فعالیت کارخانه تولید فرآورده غذایی و آشامیدنی توسط وزارت بهداشت لغو می شود، باید از ادامه فعالیت آن کارخانه جلوگیری کرد، افزود: متاسفانه تخلفات عمده ای در حوزه غذا وجود دارد.

شهریاری با ابراز نگرانی از سلامت برخی میوه ها و خمیر مرغ که در تولید سوسیس و کالباس و حلیم استفاده می شود، گفت: سلامت مردم در مقطعی دچار آسیب های سیاسی می شود. یعنی با تغییر دولت ها، شاهد تغییر رویکرد در برخورد با تخلفات در حوزه غذا هستیم. ما نگران قاچاق فرآورده های غذایی و آشامیدنی هستیم که بیداد می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha