اینجا به دانشجویان عزیز عرض می کنم که ما سند زنده ای داریم از مردی که پا در نشیب پیری گذاشته و با بیست و هشت سال تلاش و کوشش صادقانه و با کلی آبرو به خاطر اعتراض به برخی از سیاستهای دولت یازدهم از تهران به اسلامشهر تبعید شده است؟!

آقای رئیس جمهور چرا در برابر نامه 40 هزارنفری پرستاران سکوت کردید؟/سند مطالعاتی طرح تحول سلامت کجاست؟

سلامت نیوز: چند روز  پیش داشتم به سخنان آقای رئیس جمهور در جمع مردم گلستان و نیز در میان دانشجویان گوش می دادم, حرفهایی بسیار شیرین و زیبا که از زبان یک سیاستمدار کهنه کار بیرون می آمد. از دانشجویان می خواستند که از دولت انتقاد کنند و به آنها می گفتند که دیوار دولت کوتاه است!

به گزارش سلامت نیوز مهدی اسفندیاری در وبلاگ سلامت از نگاه ملی روز گذشته در مطلب انتقادی نوشت :و فردایش که روزنامه های اصلاح طلب با آب و تاب سخنان رئیس دولت تدبیر و امید را به نمایش می گذاشتند. تو گویی که این دولت مظلوم ترین و نقدپذیرترین دولت تاریخ سیاسی ایران است؟

اما اینجا به دانشجویان عزیز عرض می نمایم که اگر ذهنیت انتقاد بدون هزینه را دارید، هرگز از دولت انتقاد نکنید که این انتقاد به هیچ وجه بدون هزینه نخواهد بود؟

 اینجا به دانشجویان عزیز عرض می کنم که ما سند زنده ای داریم از مردی که پا در نشیب پیری گذاشته و با بیست و هشت سال تلاش و کوشش صادقانه و با کلی آبرو به خاطر اعتراض به برخی از سیاستهای دولت یازدهم از تهران به اسلامشهر تبعید شده است؟!  

چقدر جریان ازاد ارتباطات در ایران آزاد است؟ آره دوستان عزیز اگر بنا بر سانسور باشد در ایران راست و چپ نداریم هرجا منفعت سیاسی اقتضاء کند با مردم همان کار را خواهند کرد که بدتر از ان را دیگری نکرده باشد؟ 

اما دوستان من برگردید به چند روز پیش که یک فعال حوزه صنفی از جریان اصلاح طلب در تریبونی می گفت آنانکه در جامعه  درامدی چند ده میلیونی دارند شاید تنها کمی بیشتر از صد نفر باشند؟! همه روزنامه های اصلاح طلب و سایتها با اب و تاب به آن پرداختند؟!! خنده دار نیست از نزدیک تماشا می کنیم و با چشمها داریم می بینیم که گاها در یک بیمارستان چندتا از این چند ده میلیونی ها را داریم؟! خدایا چرا دروغ در اینجا مقدس شمرده می شود و بازتاب داده می شود؟ 

[quote-left]اخر این دولت مدعی کار کارشنایسی که هزاران میلیارد از این بیت المال بی زیان را در این طرح هزینه می کند و این دولتی که رئیسش فریاد می زند که صاحبنظران به ما نامه بنویسند چرا !چرا؟ جرات ارائه ین طرح را به دانشگاهها و مراجع علمی ندارد؟  [/quote-left]

می گویند آزدای بیان و ارتباطات و ...... همین چند روز پیش بود که محمد شریفی مقدم را که دو دهه در دولتهای مختلف با وجود انتقادات شدید و حتی اعتراضات جمعی آزادانه فعالیت می کرد به شهرستان اسلامشهر تبعید کردند؟ برایش هیئت تخلفات اداری تشکیل دادند و قانونا وی را محکوم کردند؟! همه سکوت کردند همه روزنامه های اصلاح طلب و همه منادیان ازادی؟ همه آنانکه در وایبر و ..... دوستان و فعالان سیاسی خود را حمایت می کردند لام تا کام زبان در نیام کشیدند و هیچ صدایی از آنان در نیامد تا مردم بفهمند اصلاح طلبی فقط در دایره منفعت شخصی این حضرات تعریف شده است؟

همانطور که اصولگرایی را در هشت سال قبل دیدیم و شنیدیم و هنوز داریم شاهکاریهای ان را از روزنامه ها و دادگاه ها می شنویم؟ چون جسارت پذیرش نقد و عیب در جامعه ما نهادینه نشده است که بخواهیم از جناح و جریانی این توقع را داشته باشیم. 

یادتان هست که آنهمه به احمدی نژاد حمله می کردیم؟ اما چرا همه داریم حمایت می کنیم از طرحی به نام طرح تحول سلامت که هیچ کس از مسئولین وزارت بهداشت تا کنون حاضر نشده است این طرح را به دانشگاه، به مجامع علمی و صاحبنظران ارائه کند و بگوید این است طرح تحول سلامت. شب می خوابیم و صبح بلند می شویم و می شنویم که گام فلان ام آن امروز اجرا می شود؟

اخر این دولت مدعی کار کارشنایسی که هزاران میلیارد از این بیت المال بی زیان را در این طرح هزینه می کند و این دولتی که رئیسش فریاد می زند که صاحبنظران به ما نامه بنویسند چرا !چرا؟ جرات ارائه ین طرح را به دانشگاهها و مراجع علمی ندارد؟ 

چرا نمی گوید که کدام استاد اقتصاد سلامت و کدام دانشمند مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی در نوشتن این طرح سهیم بوده است؟ به خدا قسم که دوستی این طرح را خیلی خوب ترسیم کرد و گفت: به خدا پادشاه لباس به تن ندارد؟  

چطور است که وقتی می خواهند برای اجرای قانون به زمین مانده تعرفه پرستاری گلامی بردارند؛ قانونی که کار کارشناسی آن مشخص است و هیچ ابهامی ندارد، می گویند چند ماه باید در چند بیمارستان پایلوت شود، اما در مورد طرح تحول سلامت که مطلوب حال حضرات است صحبت از پایلوت نیست؟

آیا از این تعارض، آشکارتر داریم؟ یکی نیست در میان اندیشمندان این مرز و بوم که فریاد بزند آهای مدعیان کار کارشناسی! آهای دانشمندان و آهای دولت فرزانگان و راست گویان چطور تنها شش ماه از آمدن دولت تدبیر و امید چند هزار میلیارد تومان پول را صرف طرحی می کنید که سالها کار کارشناسی نیاز داشت؟

یکی نیست که بگوید چرا وزاری سابق بهداشت یکسره مخالفند؟ یکی نیست که بگوید:چرا طرفداران و پرچمداران این طرح را به جای مراجع علمی و دانشگاهی فعالان صنفی وسیاسی تشکیل می دهند؟ یکی نیست که بگوید که این طرح چطور نوشته شده است که هرکه آبرویی در حوزه اقتصاد سلامت دارد از حمایت این طرح دریغ می کند و راهش را کج می کند؟!

[quote-right]چطور است که وقتی می خواهند برای اجرای قانون به زمین مانده تعرفه پرستاری گلامی بردارند؛ قانونی که کار کارشناسی آن مشخص است و هیچ ابهامی ندارد، می گویند چند ماه باید در چند بیمارستان پایلوت شود، اما در مورد طرح تحول سلامت که مطلوب حال حضرات است صحبت از پایلوت نیست؟[/quote-right]

مالیات ارزش افزوده برای اجرای همین طرح تحول سلامت به هشت درصد رسیده است و بسیاری از همین مردم از دریافت یارانه ها انصراف داده اند و قیمت نان و شیر و لبنیات و ... افزایش یافته است؟ با این اوصاف حق نداریم که بپرسیم وقتی اینهمه هزینه برای اجرای این طرح داده ایم، کجاست سند مطالعاتی این طرح؟

کجاست صفر تا صد این طرح؟ کجاست امضای اندیشمندان و .... که باید این طرح را بررسی میکردند و نظر می دادند؟ نه! دوستان عاقبت ما با چنین نگرشی یه جایی نخواهد رسید .

در موضوع شریفی مقدم تمام اختیارات و قدرت آنها به یک هیئت تخلفات اداری معطوف می شد؟ از تمام پتاسنیل آن استفاده نکردند؟ و تا جایی که می توانستند پا بر گلوی وی نفشاردند؟!  که اگر نبود سرشناسی این مرد و باگر به جای شریفی مقدم یک پرستار بی نام و نشان بود برای همیشه از کار محروم نمی شد؟  

خدا به داد مردم رسید که دادگاه و زندان در اختیار این حضرات نبود که به قول معروف گربه مسکین اگر بال می داشتی نسل مرغان هوا برداشتی؟ 

اما چند کلامی با آنانکه گمان کردند با رفتن شریفی مقدم به اسلامشهر قرار است آبها از آسیاب بیفتد؟ خیر! آبها تازه به آسیاب افتاده است؟ شریفی مقدم در اسلامشهر تنها نیست و همه ما خواستار تبعید به اسلامشهر هستیم.

اسلامشهر از این به بعد خانه و قلب همه منادیان ازادی و منطق و شرف در جامعه پزشکی است؟ همه ما دلمان هوای اسلامشهر دارد؟ اسلامشهر را با عطر پاک شهدایش لمس خواهیم کرد و افتخار می کنیم که دست غیبی از آستینی بر آمد که ندانست تمام شرف و کیان و عزت شریفی مقدم در همین بود که خدمتی به مردم محروم کند و شما وی را به همانی رساندید که می خواست. 

اما چند کلامی با رئیس دولت تدبیر و امید

اقای رئیس جمهور در برابر نامه 40 هزارنفری پرستاران سکوت کردید و به فریاد آنها گوش ندادید ، خواستید که تقدیرشان را یکسره به دست زیر دستان بسپارید، اشکالی ندارد  صبر این جامعه زیاد است زیرا جامعه ای که داعیه دار سینه زدن زیر پرچم  زینب کبری را دارد، نمی تواند کم صبر و بی طاقت باشد!

اما باورتان نشوند که اجازه بدهند تقدیر شان را اینانی رقم بزنند که شما بر آنها مسلطشان کردید؛ بلکه آنها خواهند بود که تقدیر شما را تنها  کمتر از دو سال

دیگر رقم خواهند زد. اری همه ما همراه با پرستاران خواهیم آمد ، ما با همان شناسنامه هایی که با هزار ذوق امده بودیم تا به جوهر قرمز آغشته کنیم که شاید تدبیری بر روزگار ما حاصل شود.  ما باز هم خواهیم امد. متحد و یک صدا و با انگیزه ای که زیردستان شما به ما دادند.

همچنان صبر کنید و منتظر بمایند تا روزیکه بخواهید فریاد تدبیر و امید را دوباره بلند کنید تا ببینید که صبر زینب ارمغانش احیای حق است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مشعشع ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    64 4
    این طرح دولت را زمین خواهد زد. در حالی که دولت به مشکل اعتباری جدی برخورده است تزریق هزاران میلیارد تومان پول به جیب ثروتمند ترین اقشار جامعه با هیچ منطقی سلزگار نیست.
  • m ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    52 1
    آقای وزیر ما خوشحالیم که چون شما نخبه نیستیم ما خوشحالیم که چون شما انقدر نخبه نیستیم که که برکرسی صدرات تکیه زنیم با چوب قدرت بر پیکره بیجان نظام درمان بکویم ما خوشحالیم که چون شما انقدر نخبه نیستیم که گناه ناتوانی خویش در اجرای قانون را بر دوش جامعه انداخته و تاوانش را از بودجه عمومی پرداخت کنیم . ما خوشحالیم که چون شما انقدر نخبه نیستیم با کلمات بازی کنیم و تعریف خویش را از بودجه عمومی داشته باشیم . ما خوشحالیم که چون شما انقدر نخبه نیستیم که با سیطره بر رسانه های عمومی بگوییم نیازی به فریاد زدن نیست اما صدای خردشدن مردم در زیر چرخ تصمیماتمان نشنویم . ما خوشحالیم که چون شما انقدر نخبه نیستیم که با استفاده از قدرت و تبلیغات مخالفین خویش را با چوب زیاده خواهی بتارانیم و انها را محکوم به تبعید نمائیم ما خوشحالیم که چون شما انقدر نخبه نیستیم که با بهره گیری از کاغذ و روزنامه پول مردم را در جیب گروهی سرازیر نمائیم و مردم را وامدار خویش جلوه دهیم اری ماخوشحالیم که چون شما نخبه نیستیم ما خوشحالیم که پرستاریم ماخوشحالیم که در این سیستم بیمار ما سالم ترین دستگاهیم ما خوشحالیم اما چون خوشحالیم دلیلی ندارد که فریاد از بی عدالتی شما بر نیاوریم دلیلی ندارد در برابر کلید بی تدبیری شما ما قفل سکوت بر دهان بر زنیم دلیلی ندارد ما نیز چون شما تاریخ را فراموش کنیم ما خوشحالیم چون می دانیم تاریخ شما و ما را فراموش نخواهد کرد .
  • مژگان ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    46 1
    با سلام تمام و کمال حرف دل پرستاران همین است که گفتید و همانست که جناب شریفی مقدم گفتند و افسوس که امروز گوشی طاقت شنیدن حرف حق را ندارد ! ما نیز با جناب رئیس جمهور صحبتی داریم ٰ جناب رئیس جمهور تدبیر و امید فقط یکساعت وقت بگذارید ٰ و به یکی از بیمارستانهای پایتخت سری بزنید و وضعیت اسف بار پرستاران را ببینید !ببینید که چگونه تمام توان خود را به کار بسته اند و به جایی نمیرسند ! پرستاری ستون درمان است و بدون وجود پرستار ٰ حاذق ترین پزشک هم کاری از پیش نخواهد برد ٰ چرا که پرستاری امروز عضوی مهم و بدون جایگزین در سیستم درمان است . از شما میخواهیم به این عضو درمان توجه خاص نمایید ٰ تا سیستم درمان به بهترین نحوی عمل نماید !
  • پرستار ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    45 1
    وزرات بهداشت به جای حل مسئله افزایش جذابیتهای حرفه ای وجلو گیری از مهاجرت ترک خدمت به دنبال پاک کردن صورت مسله است
  • مهدی ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    48 3
    طرح تحول, فقط و فقط باعث افزایش فاصله طبقاتی بین کارکنان سیستم درمانی کشور, و دلسردی بیش از پیش بزرگترین جامعه درمانی کشور یعنی پرستاران بی ادعا خواهد شد اسوه ما زینب(س) است و زینب فقط پرستار کربلا نبود و میدانیم که کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود زینب هرگز در برابر ظلم سکوت نکرد و صبر پرستاران روزی بسر آمده و در برابر این بی عدالتی سکوتشان را خواهند شکست
  • رهگذر ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    35 0
    تا زمانی که سیاستگذاران و تصمییم گیرندگان نظام بهداشت و درمان ما گروهی 7 درصدی باشند که طرحهای کارشناسیشان در راستای حفظ منافعشان باشد مشکلات بهداشت و درمان حل نخواهد شد طرحی که می توانست ابروی نظام تبدیل شود اینک تیشه ای شده که بر پیکره درمان می کوبند پس باید نظام 7 درصدی ها از راس قدرت درمان حذف شود
  • علی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    36 0
    درود بر آقای شریفی مقدم. شما تنها نیستید. جناب آقای رییس جمهور و جناب آقای وزیر بهداشت: وزارت بهداشت قرار نیست قیم پزشکان باشد و فقط از پزشکان تشکیل نشده است. اگر دریافتی پزشکان پایین بوده و حال واقعی شده است پس بهتر است هرچه سریعتر حق قیومیت خود را برای دیگر گروههای درمانی هم به جای آورید و ظلم مضاعفی را که به آنان شده را جبران کنید چرا که آنان میزی نداشتند تا بتوانند حق خود را بصورت زیر میزی دریافت کنند. و این جبران باید متناسب با آنچه که برای پزشکان اتفاق افتاده است و اختلافی که این تناسب با متوسط جهانی دارد، باشد. وگرنه مطمءن باشید دیگر کسی کوتاه نخواهد آمد.
  • محمد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    36 1
    از اینکه پرستاری در کشور ایران هستم متاسفم وای بر وزارت بهداشت تا کجا میتواند اینگونه بتازد خدا میداند
  • محمد ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    27 0
    با سلام تشکر از پوشش مناسب اخبار حوزه سلامت از جان و دل درود ميفرستم بر عدالتخواهى شما درد من بعنوان عضوى از جامعه درمان اينست که چرا مطامع دنيوى عده اى حداقلى باعث شده تا جان بيماران و دردمندانى که همگى از هموطنان عزيزمان هستند به مخاطره بيافتد. متاسفانه در سيستم درمان اگر نگوييم همه بايد بگوييم اکثريت غالب لنگ پول اند ! اما اين کجا و آن کجا ! يکى براى آنکه ماشين زير پايش ۵۰۰ ميليون گرانتر ! شود ميدود و ديگرى براى آنکه بتواند به ماشينى برسد!!!! يکى براى آنکه تعداد ويلاهايش از انگشتان دو دست فراتر رود ميدود و ديگرى براى آنکه به خانه اى برسد ....!!!! .... در سيستم درمان حالت وسط وجود ندارد ، يا عده اى حد اقلى جزو گروه اول اند و يا اکثريت جامعه درمان جزو گروه دوم اند حالت سومى وجود ندارد! بسيارى از همکاران براى داشتن يک زندگى معمولى مجبور به دوجا کارى و اضافه کاريهاى بيش از ۲۰۰ ساعت اند و جان و مجالى برايشان نميماند تا به بيماران يا حتى خانواده خود برسند ..... البته اين تراژدى زمانى درناک ميشود که ميبينيم همگى قربانى زياده خواهى عده اى حداقلى هستيم که رفاه انها حتى در تصورمان هم نميگنجد ، پول يارانه يک فقير روستايى صرف ريخت و پاش انتاليا و پاريس اقايان ميشود و انوقت ما بايد بشنويم که امثال مژگان محمدى عزيز و ... در اين سيستم به معناى واقعى کلمه قربانى ميشوند... با اجراى کامل عدالت اما نه پزشکى به طمع پول ميتواند بيماران را سلاخى کند (خطاب همان گروه ۷ درصدى ميباشند) و نه پرستارى (شامل پرستار ، ماما ، هوشبرى ، تکنسين ها و ساير پيراپزشکان...) بخاطر فشار کار و زندگى از ارائه خدمات با کيفيت به بيمار محروم ميشود . با اجراى عدالت اولين گروهى که منتفع ميشوند بيماران خواهد بود و ما همين را ميخواهيم
  • حمید ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    23 0
    سلام و با تشکر ار استقلال عدالت محوری شما.....در واقع مخلص کلان را گفتهاید و اگر دز خانه کس است یک حرف بس است باز هم تشکر می کنم پ امیدوارم به گوش رییس جمهور عزیزمان برسد
  • حمید ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    26 0
    سلام و با تشکر ار استقلال,و عدالت محوری شما.....در واقع مخلص کلان را گفتهاید و اگر دز خانه کس است یک حرف بس است باز هم تشکر می کنم پ امیدوارم به گوش رییس جمهور عزیزمان برسد
  • حسن ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    31 0
    جناب وزیر پزشکان (نه بهداشت) اگه نخبه هایی که شما مد نظرتونه همین پزشک هایی هستن که هر روز تو بیمارستان میبینیم پس واقعا بدا به حال ما ، و بدا به حال شما... آخه اینا خیلی خیلی از نخبگی و مغز و.... فاصله دارن... نخبه اونیه که یه چیزیو اختراع کنه یا رتبه 200 پزشکی و 500 ریاضی باشه... . چقدر از این پزشکا با چند ترم مشروط شدن و به زور پول باباجونشون تونستن مدرک بگیرن... . یه بار توی ویزیت اتند (متخصص) برگشته به رزیدنتای سال آخرش میگه شما خیلی بیسواد تشریف دارین... وای به حال مریضاتون.. خدا بهشون رحم کنه.. والا اگه من باشم اینارو تو بیمارستان راه نمیدم هیچ، مدرکشونم باطل میکنم... یه عطار ساده و یه شکسته بند!!! خیلی حالیشونه. همه هم جواب گرفتن. ولی این نخبه ها مون اونقدر بیسوادن که اکثر مواقع مردم خودشونم به ستوه میان...
  • جلوداری ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    31 0
    جناب وزیر این دوره ء صدارت گذرا هست. حق مظلوم خوردنی نیست
  • شبنم ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    32 0
    من به عنوان یک پرستار هیچ انگیزه ای برای کار کردن ندارم وقتی این همه بی عدالتی را میبینم وبدتر از آن سکوت بی دلیل سردمداران پرستاری را که با همین آرا ما به این مقام و منصب رسیده اند، وای بر شما، ارزش و منزلت حرفه مرا به کجا برده‌اید!!!!!!
  • نوشین ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    31 0
    سلام من برای وزارت بهداشت متا سفم که اقای شریفی مقدم را به جرم دادخواهی از پرستاران که ان هم در حیطه وظآ یبشان بوده تبعید کرده وای از ااین همه بی عدالتی و شنیدیم که مرحله سوم طرح تحول سلامت قراره اجرا بشه و دوباره قراره ارقام نجومی به حساب عده ای خاص ریخته بشه اما وزارت بهداشت میگه بابت طرح تعرفه گذآری پرستاران بودجه ای نداره
  • حامد ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    13 0
    با سلام من از سلامت نیوز تشکر میکنم که واقعیت ها رو منعکس میکند. خیلی جالب است آقایان می گویند که نهایتا پزشکان زیر 50 میلیون دریافت خواهند کرد ( که اصلا قابل قبول نیست) پس پرستاران چقدر دریافت خواهند کرد 1800 هزار تومان!؟ این یعنی عدالت!؟ درست آنها نخبه اصلا و پرستاران بی سواد پس همت کنند برای مدت کوتاهی این نخبگان چند بیمارستان را اداره کنند بدون پرستار و حقوق پرستاران را هم آنها بگیرند شاید یه گره کوچک هم از مشکلاتشان باز شود.
  • حامد ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    12 0
    واقعا چه متن مطلب زیبایی بود آفرین بر تو ای سلامت نیوز که بدون هیچ واهمه ای ندای حق رو فریاد میزنی. واقعا اینها تا کی میخوان به این حق خوری ها ادامه بدن و اموال ببت المال رو بریزن تو جیب یک عده پول پرست که اگه صد بربر این رو هم بگیرند سیر نخواهند شد. ای کاش برسه روزی کا مردم ما بیدار رشن و بفهمن چه خبره. ولی پرستارها دیگه بیدارند
  • پیراپزشکی ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    9 0
    سلام آقای رییس جمهور دولت تدبیر و امید ما به شما رای دادیم پس از شما انتظار داریم که صدای ما را بشنوید ما از ظلم و بی عدالتی که در وزارت بهداشت (وزارت پزشکان) نسبت به پرستاران و پیراپزشکان روا میدارند اعتراض داریم ما خواهان اجرای عدالت در پرداخت هستیم . این شرایط ظالمانه ای که در وزارت مذکور حاکم است انگیزه خدمت به بیماران و ملت را از ما گرفته است ما دیگر طاقت تحمل این همه ظلم و بیعدالتی را نداریم از شما مقام اول اجرایی در کشور عاجزانه تقاضای رسیدگی عاجل را داریم
  • لیلا ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    10 0
    جناب وزیر. حق را به حقدار برسونید.7سال حقمون را که نا حق کردن
  • علیرصا ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    12 0
    از خبرتون درباره طرح تحول سلامت و حمایت شما از پرستاران ممنونم . تفاوت در کارانه پزشکان و پیراپزشکان امری عیرقابل انکار است .چطور میشود یک شبه بودجه طرح تحول سلامت تامین میشود و نیازی به آزمایشی و پایلوتی کردن آن نیست ولی بعد از 7 سال هنوز تعرفه گذاری خدمات پرستاری هنوز بودجه اش تامین نشده است و اول باید بصورت پایلوت اجرا شود تا کی باید در حق ما پرستاران طلم کنن.
  • وحید ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    12 0
    اشکالی نداره . امثال آقای شریفی مقدم با کمال افتخار هزینه انتقاداتشون رو خواهتد پرداخت. ولی بزودی روزی میرسه که وزارت پزشکان مطمن مجبور خواهد شد هزینه خیلی بالاتری رو در قبال انتقادات خیل عظیم پرستاری پرداخت کنه.
  • الناز ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    14 0
    این وزارت پزشکان باید بدونه که دوره سکوت پرستاران به پایان رسیده. و تا زمانی که ما حق خود را نگیریم از پا نم نشینیم
  • سارا سلیمی ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    0 0
    ما خواهان برقراری عدالتیم.....
  • سارا سلیمی ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    12 0
    ما خواهان برقراری عدالتیم.....
  • حسینی ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    9 0
    من یک پرستارم که انقدر ظلم و بی عدالتی دیدم که از شغلم که زمانی عاشقش بودم بریدم چرا کسی نیست به داد ما برسه؟ چرا کسی صدای اعتراض و فریاد ما رو نمی شنوه؟ چرا کسی که لب باز کنه که از ما دفاع کنه باید تبعید بشه؟ این وزارت پزشکان داره به کجا ميره؟
  • پرستار ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    10 0
    ما خواهان تعرفه گذاری و اعمال فاصله 3 برابر حقوق پزشکان با پرستاران و پیراپزشکان هستیم این حق ماست نه خواسته ی جدید