معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه به استان همدان سفر کردند.

سلامت نیوز: معاون اول رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه به استان همدان سفر کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این سفر دکتر علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اسدآباد بازدید کردند.
دکتر نوربخش در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد برای  توسعه این مرکز درمانی و تامین کادر پزشکی درمانگاه، قول مساعد داد.
وی افزود: زمینی مناسب به منظور ایجاد شعبه ملکی سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان خریداری شده و تا 15 ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
همچنین دکتر نوربخش در دیدار با بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، جذب دو نیروی متخصص داخلی در درمانگاه تامین اجتماعی اسد آباد را مورد تاکید قرارداد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 6 هزار نیروی متخصص در کشور داریم، گفت: در حال حاضر با کمبود حدود 300 نیروی متخصص در تامین اجتماعی مواجه هستیم که برای جبران این کمبود و جذب نیروی متخصص اقدامات لازم را به انجام خواهیم رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha