مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان گفت: در 6 ماه اول سال جاری، 15 هزار و 280 نفر بیمار در مراکز ملکی تأمین اجتماعی این استان بستری و خدمات درمانی مورد نیازشان را دریافت کرده اند.

سلامت نیوز: مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان گفت: در 6 ماه اول سال جاری، 15 هزار و 280 نفر بیمار در مراکز ملکی تأمین اجتماعی این استان بستری و خدمات درمانی مورد نیازشان را دریافت کرده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علیرضا صفری افزود: طی چند سال گذشته برای رفع کمبود های مربوط به تجهیزات پزشکی پیگیری ها و اقدامات زیادی انجام شده است و در حال حاضر مدیریت درمان تأمین اجتماعی همدان از این حیث در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
وی با بیان اینکه دستگاه های اکسیژن ساز، امحاء زباله و سونوگرافی برای مراکز ملکی تأمین اجتماعی همدان خریداری شده اظهار داشت: تهیه دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان آتیه همدان، آمبولانس و دستگاه دیجیتال رادیو گرافی برای مراکز درمانی این استان در دستور کار سال 93 است.
وی با اشاره به راه اندازی نوبت دهی تلفنی و استقبال بیمه شدگان از این خدمت، تصریح کرد: نوبت دهی تلفنی به بیماران برای ویزیت پزشکان متخصص در بیمارستان های تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی همدان به صورت صد درصد انجام می شود و  توانسته ایم با انجام این کار ضمن جلوگیری از مراجعات بیمه شدگان و از بین بردن ازدحام برای نوبت دهی، رضایت مخاطبان و بیمه شدگان را همراه با حفظ کرامت آنان به دست آوریم.
دکتر صفری گفت: مراکز تابعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی همدان 11 درصد تخت های بستری بیمارستان ها و 16 درصد درمانگاه های کل استان را به خود اختصاص داده است و از طرفی پذیرای بیمه شدگان و بیماران از سایر استان ها از جمله لرستان و کردستان  است.
وی افزود: نیازهای دارویی بیمه شدگان در چارچوب فارماکوپه سازمان تأمین اجتماعی تقریبا" به طور کامل برآورده می شود و غیر از نوسانات محدودی که در سرویس دهی شرکت های دارویی رخ می دهد ، کمبود خاصی وجود ندارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان خاطرنشان کرد: بیمارستان آتیه همدان نیز از بین تمامی بیمارستانهای ملکی سازمان از نظر ارتقاء خدمات پرستاری موفق به کسب رتبه سوم کشوری و اخذ درجه بسیار خوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha