رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد اجرای بسته بهداشتی طرح تحول نظام سلامت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از 6 سال پیش کار خود را با احداث پایگاه‌های بهداشتی در حاشیه تهران آغاز کرده است.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد اجرای بسته بهداشتی طرح تحول نظام سلامت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از 6 سال پیش کار خود را با احداث پایگاه‌های بهداشتی در حاشیه تهران آغاز کرده است.

علی جعفریان در گفت‌وگو با فارس، در مورد اجرای فاز خدمات بهداشتی طرح تحول نظام سلامت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از 6 سال پیش کار خود را در حاشیه شهر تهران و در موضوع بهداشت آغاز کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما از سالهای قبل حدود 90 پایگاه بهداشتی در حاشیه شهر تهران احداث کرده‌ایم از طرحی که وزارت بهداشت ارائه داده و از ما خواسته است که اجرا کنیم تنها اندکی عقب هستیم و به سرعت این عقب‌ماندگی جبران می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خوشبختانه شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران کوچک است و مناطق روستایی را شامل نمی‌شود و تنها به حاشیه شهر تهران محدود می‌شود.

به گفته وی، دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از نیمی از مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت را پیش از این و بر اساس برنامه مدون خود پیموده است.

جعفریان همچنین در پاسخ به این سؤال که در بیمارستان‌های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهران چه تعداد نوزاد مبتلا به ویروس ایدز یا معتاد به مواد مخدر متولد می‌شود، گفت: آمار رسمی از این موضوعات در دست نیست و من اطلاع ندارم که چه تعداد کودک با ویروس ایدز متولد می‌شود یا هنگام تولد معتاد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha