سخنگوی اورژانس تهران از آماده باش تمام پایگاه‌های اورژانس در اربعین حسینی خبر داد و گفت: در صورت بروز مشکلات پزشکی عزاداران می توانند به یکی از واحدهای مستقر مراجعه و خدمات اولیه لازم را تا رسیدن به مرکز درمانی دریافت کنند.

سلامت نیوز: سخنگوی اورژانس تهران از آماده باش تمام پایگاه‌های اورژانس در اربعین حسینی خبر داد و گفت: در صورت بروز مشکلات پزشکی عزاداران می توانند به یکی از واحدهای مستقر مراجعه و خدمات اولیه لازم را تا رسیدن به مرکز درمانی دریافت کنند.

حسن عباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره تمهیدات اورژانس تهران در اربعین حسینی اظهار کرد: اورژانس تهران همچون سال های گذشته در این ایام در محل عزاداری حضور می‌یابد و به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در این ایام 5 اتوبوس آمبولانس در مراکز پر تردد مستقر خواهند شد، افزود: همچنین آمبولانس در مرکز، میادین و محله‌های پر ازدحام  از ساعت 10 تا پایان مراسم مستقر خواهند بود و در آماده باش کامل به سر می‌برند.

سخنگوی اورژانس تهران با بیان این که در واحد های سیار بالغ بر40 نفر  پرسنل اعم از پرستار و پزشک حضور دارند، تصریح کرد: در صورت بروز مشکلات پزشکی عزاداران حسینی می توانند به یکی از واحدهای مستقر مراجعه و خدمات اولیه لازم را تا رسیدن به مرکز درمانی دریافت کنند.

عباسی در پایان افزود: علاوه بر استقرار واحد های سیار، تمامی پایگاه‌های شهری تهران در آماده باش کامل خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha