سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 13078

یک سه شنبه سالم را با رادیو سلامت و برنامه های آن سپری کنید.

فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه سه  شنبه با حضور آقای دکتر  هومن شریفی قائم مقام مرکز تحقیقات و پیشگیری و کنترل دخانیات به موضوع فاکتورهای موثر برای ترک سیگار  می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه سه شنبه با حضور آقای دکتر صیرفی متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع مراقبت از پوست چرب و خشک  می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .
هنر در عرصه سلامت
 عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به تاثیر هنر اعم از تلویزیون ، تئاتر ، تجسمی، موسیقی و ...برسلامت روان می پردازد . این برنامه با کارشناسان هنری و هنرمندان به گفتگو نشسته و همچنین اخبار و مشاوره های روانشناسی و گزارشهای میدانی را پخش می نماید .
برنامه هنر در عرصه سلامت فردا سه شنبه  با حضور آقای دکتر محمد حسن بنیانیان رئیس حوزه هنری به موضوع تاثیر سیاستهای فرهنگی هنری در سلامت عمومی جامعه و با حضور خانم صبا رادمان کارشناس رشته هنرهای نمایشی به موضوع تاثیر نمایش هنر های نمایشی برسلامت عمومی جامعه می پردازد . این برنامه به سردبیری آقای تنظیفی و تهیه کنندگی آقای یوسفی سه شنبه ها ساعت 15 تا 45/15 پخش می شود .

اسرار خوراکیها
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به اسرار خوراکیها و خواص و طریقه نگهداری ارتباط با آن می پردازد . این برنامه به کارشناسی دکتر آزاده متقی و سردبیری خانم گودرزی هر روز ساعت 30/6 پخش میشود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha