مشاور وزیر بهداشت و درمان گفت: 70 درصد خدمات بیمارستانی و کارهای درمانی کشور به دست خیرین صورت گرفته و تنها مشکل موجود در این زمینه، هدایت نشدن این خدمات است.

به گزارش سلامت نیوز، سید رضا نیری در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 20 استان مجمع خیرین آنها تشکیل شده است و تا پایان سال نیز در استان های دیگر تشکیل خواهند شد.
وی با بیان اینکه خیرین در کشور اقدامات مهم و متعددی را انجام داده ولی از جایگاه ویژه ای برخوردار نیستند، اظهارداشت: با تعدادی از نمایندگان مجلس برای تشکیل کمیته ای در جهت کمک به مجمع خیرین سلامت صحبت شده و در صدد هستیم تسهیلات ویژه ای را برای خیرین ایجاد کنیم.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت خاطرنشان کرد: 70 درصد خدمات بیمارستانی و کارهای درمانی کشور به دست خیرین صورت گرفته است و تنها مشکل موجود در این زمینه، هدایت نشدن این خدمات بود که امیدواریم با تعامل های صورت گرفته این کار به صورت هدایت شده درآمده و در جاهایی که ضرورت دارد مصرف شود.
مشاور وزیر بهداشت افزود: مجمع خیرین سلامت که از ماه رمضان سال گذشته تشکیل و با استقبال خوبی هم رو به رو شد با هدف تشکیل مجمعی غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردمی به کارخود ادامه می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha