جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

مرد برزیلی متهم به قتل یک زن با ضربات چاقو به کشتن 40 نفر دیگر اعتراف کرد.

سلامت نیوز: مرد برزیلی متهم به قتل یک زن با ضربات چاقو به کشتن 40 نفر دیگر اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پلیس برزیل، این مرد به قتل 41 تن اعتراف کرده که تقریبا تمام آنان زن بوده‌اند. قاتل در بازجویی‌هایش گفته که قربانیانش را صرفا برای تفریح می‌کشته است.

پلیس برزیل اعلام کرد: متهم قربانیان خود را اغلب از میان زنان سفیدپوست انتخاب کرده و پس از آنکه نسبت به آنان شناخت کامل پیدا می‌کرد، دست به قتل‌شان می‌زد.

«سیلسون جوز داس گراکاس»، 26 ساله که به بیماری روانی مبتلا است، اظهار داشته که به کشتن انسان‌ها اعتیاد دارد. او در بازجویی‌ها اعتراف کرده که 37 زن، سه مرد و یک کودک را در مدت 9 سال به قتل رسانده است.

سیلسون به بازپرسان گفت: روی هر یک از قربانیان خود مدتی مطالعه می‌کردم. در مورد محل زندگی و خانواده‌اش مطمئن شده و در یک فرصت مناسب او را به قتل می‌رساندم.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت نیوز، این متهم اولین بار در سن 17 سالگی دست به قتل یک زن زد و پس از آن، این جنایات هولناک را ادامه داد.

این قاتل برزیلی می‌گوید: کشتن آدم‌ها به من آرامش می‌داد. ابتدا یک نفر را می‌کشتم و سپس دو تا سه ماه آینده قربانی دیگر خود را انتخاب می‌کردم.

او در اعترافاتش گفته است: احساس پشیمانی نمی‌کنم و اگر 10، 15 یا 20 سال هم در زندان باشم به محض اینکه آزاد شوم دوباره به آدمکشی ادامه می‌دهم.

بنابر قانون برزیل حداکثر حبس برای مجرمان 30 سال است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha