معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود 25 میلیون بیمار توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی طی 6 ماهه نخست امسال ، ویزیت شدند

سلامت نیوز: به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی «محمد علی همتی» گفت: این تعداد ویزیت، رشد 6 و نیم درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

همتی افزود: 69درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، 25 درصد توسط پزشکان متخصص و 6 درصد توسط دندانپزشکان در 353 مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک های تخصصی و کلینیک های عمومی انجام شده است.


بیش از 450 هزار بستری در مراکز تامین اجتماعی 

وی همچنین اظهارداشت: هشت هزار و 835 تخت فعال بدون احتساب تخت اورژانس در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی وجود دارد.

همتی گفت: تعداد 450 هزار و 730 مورد بستری نیز در این مراکز انجام شده است که نسبت به شش ماه سال گذشته رشدی معادل 2/10 ( 10 ممیز دو ) درصد را نشان می دهد.


255 هزار عمل جراحی در مراکز تامین اجتماعی 

این مقام مسوول در سازمان تامین اجتماعی ، شمار اعمال جراحی در مراکز تامین اجتماعی را 255 هزار مورد برشمرد که 16 درصد آن به اعمال جراحی بزرگ اختصاص دارد.

وی افزود : یکصد و پنج هزار زایمان نیز در مراکز این سازمان انجام شد که سزارین، 47 درصد این تعداد زایمان را تشکیل داد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی درصد اشغال تخت در بیمارستان های تامین اجتماعی را 6/72 درصد عنوان کرد و خاطرنشان کرد : حدود 150 هزار عمل جراحی سرپایی هم طی مدت یاد شده در مراکز درمانی سازمان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha