چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 13104

از امروز رادیو سلامت با برنامه جدید "آهنگ زندگی" بهداشت و سلامت روان را مهمان شما می کند.

فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه چهارشنبه با حضور خانم  دکتر مهری رایکا متخصص زنان و زایمان به موضوع بایدها و نباید های فعالیت بدنی دوران بارداری می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب با شرایط جسمانی افراد از قبیل تغذیه شیر خواران ، تغذیه کودکان ، تغذیه نوجوانان و جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه چهار شنبه با حضور کارشناس تغذیه به موضوع تغذیه و عوارض چاقی می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود .

تاریخ پزشکی ایران
عنوان برنامه ای است که به روند علم پزشکی در ایران باستان تاکنون می پردازد و آن را مورد بررسی قرار می دهد . این برنامه فردا به موضوع پزشکی در دوران قبل از اسلام می پردازد این برنامه به سردبیری آقای یوسفی هر روز بجز جمعه ها ساعت 45/13 پخش می شود .

بزهکاری و نوجوانی
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی علل بزهکاری در جامعه و راهکارهای پیشگیری از آن میپردازد و موضوعاتی همچون  دروغ گویی ، غیبت های پنهانی از مدرسه و ... را که منجر به جرم می شود را مورد بررسی قرار می دهد  .
برنامه بزهکاری و نوجوانی فردا به کارشناسی دکتر چگینی روانشناس به موضوع مشکلات خانوادگی و بزهکاری . این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت 13 پخش می شود.

آهنگ زندگی ( برنامه جدیدرادیو سلامت )
عنوان برنامه زنده جدیدی است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به موضوع بهداشت روان و مسائل تاثیر گزار بر آن می پردازد .
خانم خضری سر دبیر این برنامه گفت : بهداشت روانی موضوع بسیار مهمی در زندگی انسان امروزی است که ما با پرداختن به این موضوع سعی بر ارتقاء آن داریم و راههای پیشگیری و درمان آن را بررسی دهیم .  ایشان در ادامه گفت : بسیاری از موضوعات همچون خانواده ، محیط کا ر، جامعه ، سازمانها و... بر سلامت روان تاثیر میگذارد و ما سعی داریم از سازمانها و صنایع برای ازارتقا سلامت روان کمک بگیریم . 
این برنامه فردا با حضور آقای دکتر محمد کاظم عاطف وحید رئیس انجمن روانشناسی بالینی ایران و دکتر بلهری روانپزشک به موضوع نش رسانه در بهداشت روان می پردازد . این برنامه به سردبیری خانم خضری و تهیه کنندگی خانم درویشی چهار شنبه ها ساعت 05/9 تا 10 پخش می شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha