رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به آمار کودکان کار و خیابانی پایتخت گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از این کودکان در دست نیست اما بیش از 13 هزار کودک کار و خیابان در سطح تهران داریم.

بیش از13هزار کودک خیابانی داریم

سلامت نیوز: رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به آمار کودکان کار و خیابانی پایتخت گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از این کودکان در دست نیست اما بیش از 13 هزار کودک کار و خیابان در سطح تهران داریم.


فاطمه دانشور در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: آماری که از کودکان کار و خیابانی در سطح شهر تهران داریم مربوط به سال 89 است که طبق این آمار بیش از 13 هزار کودک کار و خیابان در پایتخت داریم، البته این آمار رو به افزایش است ضمن اینکه آمار جدید در حال انجام است و سال آینده ارائه خواهد شد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه آمار جمعیت کودکان خیابانی رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: متأسفانه اكنون آمار دقیقی از كودكان كار و خیابانی در دست نیست و این موضوع رسیدگی به كودكان كار و خیابانی را مشكل می كند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای کودکان کار در شورای شهر و شهرداری پیچیدگی هایی دارد که نیاز به تلاش بیشتری دارد، تصریح کرد: بر اساس آمار به دست آمده بیشترین آمار کودکان کار و خیابانی مربوط به مناطق جنوبی شهر تهران است.

دانشور گفت: ساماندهی کودکان کار یکی از اولویت هایی است که شورای شهر بر آن تمرکز دارد و با توجه به حساسیت موضوع برنامه ها باید برای ساماندهی کودکان کار انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha