عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخی از بیمارستان‌ها به علت فرسودگی وضعیت بهداشتی نامناسبی دارند٬ گفت: در واقع بیماران علاوه بر داشتن مشکل سلامتی خود٬ در معرض ابتلا به انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها هستند.

عفونت‌ها تهدیدی برای سلامت مراجعان به بیمارستان‌های فرسوده

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخی از بیمارستان‌ها به علت فرسودگی وضعیت بهداشتی نامناسبی دارند٬ گفت: در واقع بیماران  علاوه بر داشتن مشکل سلامتی خود٬ در معرض ابتلا به انواع بیماری‌ها و عفونت‌ها هستند.

شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با میزان درباره وضعیت بیمارستان‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر بیشتر ساختمان‌های کشور فرسوده بوده و متعلق به ۳۰ سال گذشته هستند٬ متاسفانه وضعیت بیمارستان‌های پایتخت در شرایط نامناسب قرار دارند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت در ادامه با بیان این مطلب که بیشتر این بیمارستان‌ها معین هستند٬ گفت: بسیاری از بیماران از مناطق مختلف کشور برای درمان به بیمارستان های پایتخت مراجعه می‌کنند که فضای فیزیکی کوچک برخی از آنها ٬ مراجعان را دچار مشکل کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که برخی از بیمارستان‌ها به علت فرسودگی وضعیت بهداشتی نامناسبی دارند٬ افزود: در واقع بیماران  علاوه بر داشتن مشکل سلامتی خود٬ در معرض ابتلا به بیماری‌ها و عفونت‌های دیگری هم قرار دارند.
 
به گفته میرگلوبیات٬ فرسودگی برخی بیمارستان‌ها تبدیل به یک تهدید برای بیماران و کارکنان این مراکز درمانی شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: نوسازی ناوگان سلامت٬ به ویژه بیمارستان‌ها در دستور کار قرار دارد ٬ به طوری که قرار است با مشارکت بخش خصوصی این مشکلات را برطرف شود و بیمارستان های قدیمی نوسازی و بازسازی شوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha