رئیس اورژانس کشور گفت: ۵۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران مستقر شدند و بیش از ۳۰ هزار زائر به صورت سرپایی در مراکز خدمات دریافت کردند.

سلامت نیوز: رئیس اورژانس کشور گفت: ۵۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران مستقر شدند و بیش از ۳۰ هزار زائر به صورت سرپایی در مراکز خدمات دریافت کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، امین صابری‌نیا در حاشیه اجلاس روسا و معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی، در  رابطه با استقرار ماموران اورژانس در مرز ایران و عراق و ارائه خدمت به زائران کربلا گفت: طی 10 روزی که حضور زائران ایرانی را در کربلا داشتیم در مرزهای خروجی پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی و اتوبوس و آمبولانس مستقر کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرز شلمچه، چزابه و مهران 40 دستگاه آمبولانس زمینی  و 10 دستگاه اتوبوس‌آمبولانس مستقر شده و به صورت 24 ساعته به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

صابری‌نیا گفت: پایگاه‌های بهداشت در تمام مرزها در خدمت مردم قرار دارند و تا کنون بیش از 30 هزار بیمار سرپایی به این مراکز مراجعه کردند.

رئیس اورژانس کشور گفت: در این مدت دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، لرستان، کرمانشاه و اهواز در آماده‌باش 100درصد هستند و تا پایان هفته در حالت بحرانی قرار داریم و سپس به وضعیت سفید می‌رسیم.

وی در مورد کمبود نیروی اورژانسی افزود: در حالت عادی 7 هزار نیروی انسانی در اورژانس پیش‌بیمارستانی کمبود داریم که این کمبودها در وضعیت بحرانی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    5 0
    چرا کمبود نیروی اورژانس را جبران نمیکنند!؟؟