سومین کنگره ملی آموزش بیمار و خود مراقبتی توسط معاونت‌های بهداشتی و درمان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری کلیه مراکز علمی کشور با هدف بررسی و تقویت جایگاه آموزش بیمار و خود مراقبتی در نظام سلامت کشور 10 الی 12 دی ماه در سال همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

سلامت نیوز: سومین کنگره ملی آموزش بیمار و خود مراقبتی توسط معاونت‌های بهداشتی و درمان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری کلیه مراکز علمی کشور با هدف بررسی و تقویت جایگاه آموزش بیمار و خود مراقبتی در نظام سلامت کشور 10 الی 12 دی ماه در سال همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه رخشانی دبیر علمی کنگره گفت: در این کنگره با حضور قریب به 40 سخنران از وزارت بهداشت و درمان و معاونت‌های تابعه در تهران مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی سومین کنگره آموزش بیمار و خود مراقبتی در خصوص مقالات رسیده به دبیرخانه کنگره اظهار داشت: در مدت زمان تعیین شده، 667 مقاله دریافت که تعداد قابل توجهی جهت ارائه به صورت سخنرانی و بخشی به صورت پوستر در کنگره ارائه خواهد شد.

وی در خصوص، دیگر برنامه‌های کنگره افزود: در این کنگره که به همراه کارگاه‌های تخصصی دیابت، آسیب نخاعی، هپاتیت، روماتولوژی، آسم، فشارخون و موضوعات دارویی برگزار می‌شود، اساتید، محققان و پیشکسوتان علوم سلامت به مدت سه روز به بحث و تبادل نظر و سیاست گذاری در زمینه آموزش بیمار در سیستم بهداشتی و درمانی کشور خواهند پرداخت.

این کنگره دارای حداکثر امتیاز بازآموزی بوده و مخاطبین و گروه هدف آن شامل: کلیه متخصصان و فوق تخصص‌های رشته‌های پزشکی از جمله داخلی، جراحی، داروسازی، دندانپزشکی، پزشکان عمومی، پرستاران و کلیه همکاران سیستم بهداشتی و درمانی کشور می‌باشند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88249775 و یا به سایت www.pscongresss.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha