معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از ورود خدمات و نیروها و مددکاران متخصص به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: بزودی تعداد خودروهای اورژانس در استانها افزایش پیدا می کند.

سلامت نیوز: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از ورود خدمات و نیروها و مددکاران متخصص به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: بزودی تعداد خودروهای اورژانس در استانها افزایش پیدا می کند.

حبیب‌الله مسعودی فرید در گفتگو با مهر افزود: در حال حاضر ۳۰۰ خودرو ویژه اجرای عملیات اورژانس اجتماعی و رسیدگی به آسیب دیدگان در استانهای مختلف کشور فعال هستند و براساس برنامه ریزیهای انجام شده قصدداریم تا پایان سال تعداد دیگری خودرو به ناوگان اورژانس اضافه کنیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش تعداد خودروهای اورژانس باعث افزایش ماموریتهای اورژانس خواهد شد، گفت:هم اکنون بدلیل کمبود امکانات، توان رسیدگی به تمامی تماسهای گرفته شده با خط ۱۲۳ را نداریم اما در آینده ای نزدیک پوشش خود را افزایش خواهیم داد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از فعالیت ۱۵۰ مرکز و پایگاه ارائه خدمان اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این مراکز بیش از ۱۷۰ مرکز مداخله در بحران نیز در استانهای مختلف کشور فعال است که در این مراکز به آسیب دیدگان خدمات مختلف اعطا می شود.

به گفته وی، افراد در صورت مواجهه با آسیب های مختلفی مانند همسر آزاری، کودک آزاری، انواع خشونت ها، فرار زنان و دختران، کودکان خیابانی و ... می توانند با تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی تماس بگیرند و خوشبختانه درصدی از تماسها با تلفن و ارائه مشاوره پاسخ داده می شود و مواردی نیز که مربوط به آزار و خشونت است، مددکاران در محل حادثه حضور خواهند یافت.

فرید از آموزش مددکاران اورژانس خبر داد و گفت: بزودی خدمات تخصصی از سوی مددکاران اورژانس به آسیب دیدگان ارایه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha