نماینده پرستاران معترض گفت: وزیر بهداشت نباید پرستاران معترض را کوچک جلوه دهد بلکه باید به خواسته های این پرستاران توجه کند.

پاسخ نماینده پرستاران معترض به اظهارات وزیر بهداشت

سلامت نیوز: نماینده پرستاران معترض گفت: وزیر بهداشت نباید پرستاران معترض را کوچک جلوه دهد بلکه باید به خواسته های این پرستاران توجه کند.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: دیروز جمعی از پرستاران در اعتراض به فاصله حقوق دریافتی بین پرستاران و پزشکان مقابل ریاست جمهوری تجمع کردند.

وی گفت: تعداد این پرستاران بر اساس اسامی ثبت شده شان بیش از هزار نفر است در حالی که وزیر بهداشت این تعداد را حدود 100 نفر اعلام کرد ضمن اینکه تجمعات مشابهی در اصفهان، شیراز و مشهد نیز بر پا شد.

وی ادامه داد: بعد از این تجمع مسئولان ریاست جمهوری از نمایندگان پرستاران خواستند که کمیته ای تشکیل دهند و به این ترتیب یک کمیته 5 نفره با حضور نمایندگان پرستاران تشکیل شد و بنده را به عنوان سخنگوی این کمیته معرفی کردند.

شریفی مقدم گفت: خواسته اصلی پرستاران این است که بر اساس قوانین بالادستی و سیاستهای کلان حوزه سلامت، فاصله حقوق و دریافتی پرستاران و پزشکان به یک رقم منطقی، عرفی و استاندارد برسد و از مسئولان می خواهیم که در فضایی کارشناسی به این خواسته ها رسیدگی کنند.

وی  افزود: ما قبلاً از راههایی مثل نامه نگاری مسائل را با مسئولان مطرح کردیم اما چون توجهی نشد مجبور شدیم به سمت تجمع حرکت کنیم تا بتوانیم به نوعی صدایمان را به گوش مسئولان برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha