معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، نتایج رتبه‌بندی و ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور را اعلام کرد.

سلامت نیوز: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، نتایج رتبه‌بندی و ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت؛ رضا ملك‌زاده گفت: دانشگاه‌های علوم پزشكی تهران، شهیدبهشتی و اصفهان به عنوان دانشگاه‌های برتر تیپ یك، دانشگاه علوم پزشكی بقیه‌ا... (عج) ، دانشگاه علوم پزشكی مازندران و دانشكده علوم پزشكی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه‌های برتر تیپ دو و دانشگاه‌های علوم پزشكی شهر كرد، ایلام و بوشهر به عنوان دانشگاه‌های برتر تیپ سه معرفی شدندن و موفق به كسب رتبه نخست در بین سایر دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور شده‌اند .

او در ادامه گفت: تحقق چشم‌انداز متعالی پژوهش كشور رسالت خطیری است كه در سایه تخصص، همكاری و كوشش صادقانه هریك از اعضای ارزشمند این مجموعه‌های عظیم میسر خواهد شد.

معاون تحقیقات و فن‌آوری وزیر بهداشت در پایان ضمن تقدیر از تخصص و تعهد رؤسا، معاونین و مدیران پژوهشی و یكایك اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور از همكاری بی‌شائبه مسوولین و كارشناسان مسوول ارزشیابی دانشگاه‌ها با این معاونت، در تحقق فرایند تحت وب شدن ارزشیابی فعالیت‌های علوم پزشكی كشور قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha