رادیو سلامت آر هفته ای زیبا و سالم را با برنامه های خود میهمان رادیوی شما می کند.

روز مقرر

عموی ثروتمند در یک روز مشخص هر ماه به دیدار برادر زاده جوان و خانواده اش می رود و آنها را خوشحال می کند اما یک روز که طبق روال گذشته به خانه آنها می رود آنها را در گیر مسئله ای می بیند که ..... 
برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم شریفی و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

رز سپید
عنوان برنامه ای است که به موضوعات ازدواج میپردازد و آنها را مورد بررسی قرار می دهد این برنامه این جمعه با حضور آقای ابراهیمی مقدم به موضوع عشق و علاقه بین زوجین و تاثیر آن بر تداوم زندگی می پردازد .
با نخبگان سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که با حضور یکی از نخبگان عرصه سلامت به مرور خاطرات کودکی و جوانی و نیز رمز موفقیت آنها در زندگی شان پرداخته می شود . این برنامه روز جمعه  با حضور دکتر پرویز طوسی متخصص پوست و مو  ساعت 15 پخش میشود  .
نقطه سرخط

عنوان برنامه ای است شاد مفرح كه در قالب هنری ، اجتماعی و 0000  به روان درمانی می پردازد .
و  با آیتم های مختلف و با حضور طنز پردازان مطرح حوزه های مختلف و هنرمندان طنز به خنده درمانی می پردازد .
برنامه « نقطه سرخط » به این معناست كه نگاه كهنه را با یك نقطه به پایان برسانیم و نگاه تازه را از سرخط ترویج كنیم .
برنامه نقطه سر خط به  پخش خبرهای اینترنتی شاد و مفرح و گزارش آقای جواد انصاری گزارشگر طنز رادیو می پردازد و تكه هایی از صداهای فیلم طنز را پخش می کند . 
این برنامه این هفته جمعه به موضوع رنگ در مانی میپردازد . این برنامه ساعت   20 /11   پخش می شود . 

 طعم تندرستی
 عنوان برنامه ای است که به تغذیه و نقش آن بیماریها و رژیم های لاغری و چاقی می پردازد . این برنامه پنج شنبه به کارشناسی آقای دکتر مظهری متخصص تغذیه به موضوع کنترل وزن و چاقی کودکان میپردازد این برنامه پنج شنبه ها به سردبیری رویا یمینی ساعت 15 پخش می شود .


فراسو
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه  پنج شنبه با حضور آقای دکتر اکبر کوشان فر فوق تخصص کودکان به موضوع پیشگیری از وقوع حوادث برای کودکان  می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه پنج شنبه  با حضور آقای دکتر فهیم زاده  فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  به موضوع سرما خوردگی می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha