سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

میثم محبی، وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری ایران روز دوشنبه (24 آذر) به دلیل گازگرفتگی در شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سلامت نیوز: میثم محبی، وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری ایران روز دوشنبه (24 آذر) به دلیل گازگرفتگی در شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این وزنه بردار 25 ساله که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به بازیهای آسیایی اینچئون بود، جمعه هفته گذشته و در جریان هفته سوم لیگ وزنه برداری بزرگسالان با دوبنده تیم ملی حفاری در اهواز به روی تخته رفت، اما یک روز پس از بازگشت به زادگاهش، شیراز، در منزل خود دچار گازگرفتی شد و جان خود را از دست داد.

مرگ میثم محبی وزنه بردار
میثم محبی سال 1388 همراه با تیم مناطق نفت خیز جنوب مدال طلای رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. او همچنین در سالهای 1389 و 1390 با کسب عنوان قهرمانی دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، مدال طلای جام نامجو را از آن خود کرد.

این وزنه بردار شیرازی که همواره درخششی خیره کننده در رقابتهای داخلی داشت طی سالهای گذشته در سه مقطع به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ دو بار توسط کوروش باقری و یک بار هم توسط بهمن زارع. محبی همچنین طی سه فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیم ملی حفاری بود و در دو قهرمانی این تیم در رقابتهای لیگ وزنه برداری کشور در سالهای 1391 و 1392 سهیم بود. محبی که سال گذشته عنوان بهترین وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم رقابتهای لیگ را به دست آورد، امسال هم با دوبنده ملی حفاری در رقابتهای لیگ وزنه برداری شرکت کرد و جمعه گذشته با حدنصاب مجموع 369 کیلوگرم، در رقابتهای دسته 94 کیلوگرم عنوان دوم را به دست آورد.

به گزارش فدراسیون وزنه برداری، محبی بهترین رکوردهای شخصی خود را سال گذشته و در جریان هفته چهارم لیگ وزنه برداری به ثبت رساند؛ جایی که در حرکت یکضرب 176 و در دوضرب 216 کیلوگرم را مهار کرد و با حدنصاب مجموع 392 کیلوگرم در وزن خود صدرنشین شد. پیکر مرحوم محبی صبح چهارشنبه در شیراز تشییع خواهد شد.

فدراسیون وزنه برداری ضایعه تاسف بار درگذشت میثم محبی، وزنه بردار جوان کشور را به جامعه ورزش و خانواده محترم وی تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha