وزیر بهداشت در جریان بازدید یك ساعته از بیمارستان بعثت سنندج از بخش های مختلف بازدید كرد كه حاشیه های این بازدید به ویژه در جریان حضور در بخش كودكان سرطانی پر رنگ تر از متن بود.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت در جریان بازدید یك ساعته از بیمارستان بعثت سنندج از بخش های مختلف بازدید كرد كه حاشیه های این بازدید به ویژه در جریان حضور در بخش كودكان سرطانی پر رنگ تر از متن بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، وزیر بهداشت شامگاه دوشنبه با همراهی جمعی از مدیران و مسئولان استانی از بیمارستان بعثت سنندج بازدید كرد و ضمن حضور در بخش های مختلف و گفتنگو با پرسنل و بیماران این مركز از نزدیك در جریان روند امور قرار گرفت.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان بعثت سنندج
بازدید وزیر بهداشت ار بیمارستان بعثت سنندج با همراهی استاندار كردستان و دو نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و كامیاران و همچنین مسئولان دانشگاه علوم پزشكی كردستان صورت گرفت.

وزیر بهداشت در بدو حضور در بیمارستان بعثت ابتدا از بخش اورژانس بازدید كرد و ضمن گفتو با مراجعان و همچنین پرسنل از نحوه خدمت رسانی صورت گرفته و همچنین رضایت از این خدمات سوالاتی پرسید.

وی در ادامه به بازدید از بخش آی سی یو نوزادان رفت و بر توسعه این بخش به دلیل نیازهای سطح استان تاكید كرد كه در این بازدید رئیس بیمارستان بعثت سنندج گفت: در حال حاضر ما 16 تخت داریم ولی 20 نفر بیمار در این بخش در حال مداوا هستند.

وی ادامه این بازدید و با حضور وزیر و هیئت همراه در یكی از راهرودهای بیمارستان، فردی مسن ضمن خیرمقدم به وزیر بهداشت اعلام كرد: آقای وزیر من امروز خوشحالم كه بعد از سالها دوباره شما را می بینم من مریض شما بودم و با دستان توانمند شما مشكلم حل شد.

این ارباب رجوع سنندجی گفت: شما آدم بسیار خوبی هستید و به بركت وجود شما است كه امروز سطح خدمت رسانی به مردم در بیمارستان بعثت سنندج ارتقاء پیدا كرده و من در حضور شما از رئیس این بیمارستان تقدیر می كنم.

وزیر بهداشت و هیئت همراه سپس به سراغ بازدید از بخش کودکان سرطانی پرداخت و با حاشیه های جالبی نیز مواجه شد، كه در اولین قدم كودكان سرطانی بستری شده در این بخش با اهدا گل به استقبال دكتر قاضی زاده هاشمی رفتند.

در جریان این بازدید بود كه دختری 9 ساله و مبتلا به سرطان به نام بهار با قرائتی شعری به استقبال وزیر بهداشت رفت و از وی به دلیل حمایت از راه اندازی مراكز بهداشتی و درمانی تقدیر كرد.

شعر خوانی بهار دختر نوجوان سنندجی نیز كه با احساس از سوی وی قرائت شد با استقبال وزیر و سایر هیئت همراه مواجه شد و وزیر بعد از شعرخوانی این دختر نوجوان از پرسنل این بخش از بیمارستان بعثت سنندج تقدیر كرد.

شاهین پسر نوجوان سنندجی نیز كه سه ماه است دوره درمان وی به اتمام رسیده و وی نیز سلامتی كامل را به دست آورده است با متنی به استقبال وزیر بهداشت آمد كه جو سنگین این بخش مانع شد و شاهین نتوانست متن اش را بخواند.

شاهین در متن خود ضمن تقدیر از پرسنل بیمارستان بعثت سنندج به ویژه پرستاران بخش كودكان سرطانی در یك جمله آورده بود كه من وقتی مریض شدم موی سرم همزمان با پائیز ریخت ولی خوشخالم كه همزمان با بهار بار دیگر موی سرم رشد می كند و من خوب شده ام.

وزیر بهداشت سپس از دیگر بخش های بیمارستان بعثت سنندج از جمله ارتوپدی، جراحی و داخلی زنان و مردان نیز بازدید كرد كه در جریان حضور وی در بخش جراحی زنی میانسال از وزیر به صورت ویژه تقدیر كرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان بعثت سنندج2

این زن میانسال سنندجی كه خود را مادر یكی از پزشكان شاغل در بیمارستان بعثت معرفی می كرد از برخورد مسئولان این مزكز بهداشتی و درمانی با پرسنل و همچنین بیماران تقدیر كرد و گفت: امیدواریم كه شما نیز از تلاش های مسئولان این بیمارستان به ویژه دكتر قطبی تقدیر و تشكر كنید.

یكی از پزشكان شاغل در این بخش نیز در گفتگوی كوتاه با وزیر بهداشت عنوان كرد: من قبل از اینكه به كردستان بیایم در یكی دیگر از استانها كار می كردم كه متاسفانه وضعیت پرداخت به پزشكان در آن استان به هیچ عنوان خوب نبود ولی در كردستان وضعیت خوب است.

وزیر بهداشت از این پزشك در مورد نحوه برخورد با پزشكان از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشكی و بیمارستان پرسید كه وی گفت: خوشبختانه برخورد بسیار خوبی صورت می گیرد و احترام خوبی نیز برای ما قائل هستند كه به همین دلیل من باید از همه این عزیزان تقدیر كنم.

وزیر بهداشت نیز بعد از پایان صحبت های این پزشك عنوان كرد: ما هم خیلی خوشحال هستیم كه همكاران خوبی در كردستان به ویژه در بیمارستان بعثت سنندج داریم و ما نیز از آنها تقدیر می كنم كه موجب رضایتمندی مردم و پرسنل را فراهم می كنند.

وزیر بهداشت در این بازدید یك ساعته در مواجه با مردم و همچنین پرسنل شاغل در بیمارستان بعثت سنندج به صورت كامل به صحبت های آنها گوش می داد و در همان محل نیز درخواست های آنها را مطالعه و حتی دستورات لازم را نیز مكتوب می كرد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار كردستان، سالار مرادی و سید احسن علوی دو نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و كامیاران در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی و معاونین وی به همراه شماری از خبرنگاران رسانه های جمعی استان كردستان در این بازدید حضور داشتند.

ارزیابی طرح نظام سلامت، بررسی نحوه خدمت رسانی به بیماران، وضعیت امكانات و همچنین تجهیزات موجود در بیمارستان بعثت سنندج از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این بازدید بود.

وزیر بهداشت با همراهی نمایندگان مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی، استاندار كردستان و جمعی از مدیران استانی شامگاه دوشنبه از بخش های مختلف بیمارستان بعثت سنندج بازدید كرد و از نزدیك در جریان روند خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

وزیر بهداشت امروز سه شنبه و در ادامه سفر خود به استان كردستان راهی شهرستان های سقز و بانه شده است و قرار است از حوزه بهداشت و درمان این دو شهرستان نیز از نزدیك بازدید كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha