مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی گفت:800 محور پژوهشی در سایت سازمان تأمین اجتماعی قرار داده شده و دانشجویانی که بر این اساس تحقیق انجام دهند و رساله های خود را در این حوزه ها ارایه دهند را مورد حمایت قرار می دهیم.

سلامت نیوز: مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی گفت:800 محور پژوهشی در سایت سازمان تأمین اجتماعی قرار داده شده و دانشجویانی که بر این اساس تحقیق انجام دهند و رساله های خود را در این حوزه ها ارایه دهند را مورد حمایت قرار می دهیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر شهرام غفاری با تبریک روز پژوهش به پژوهشگران به خصوص پژوهشگران شاغل در سازمان تأمین اجتماعی، افزود: در سال گذشته کمیته پژوهش در سازمان تأمین اجتماعی فعال شد و حدود 30عنوان پژوهشی دراین کمیته تصویب و اطلاع رسانی شده است.
وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پژوهش سازمان به دنبال توسعه پایدار است، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل آموزش اصلاح آیین‌نامه پژوهش و تصویب آن در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بود و این آیین‌نامه بستر مناسبی برای طرح سوال‌های پژوهشی و پاسخ به آنها است.
وی با اشاره به اینکه آیین نامه پژوهش در سایت سازمان سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir قرار دارد،  تصریح کرد: پیشنهاد می شود کسانی که می‌خواهند در امر پژوهش شرکت نمایند، آیین نامه پژوهشی سازمان تأمین اجتماعی را مطالعه کنند.
مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی گفت: آیین‌نامه پژوهشی سازمان به گونه‌ای تغییر یافته که بتواند از فعالیت‌های پژوهشی حمایت کند.
وی اظهار داشت: در اوایل سال جاری، آیین‌نامه پژوهشی را از طرف اداره کل آموزش و پژوهش تنظیم و پیشنهاد کردیم و به تصویب هیات مدیره سازمان نیز رسید. این آیین‌نامه پایه و اساس فعالیت‌های پژوهشی این سازمان است.
وی تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه پژوهشی سازمان تأمین اجتماعی می‌توانیم از پژوهشگران در زمینه های مختلف اعم از اجرای طرح های پژوهشی، ارائه مقالات و سخنرانی در کنگره های ملی و بین المللی، تدوین و ترجمه کتب و مقالات در زمینه ادبیات تامین اجتماعی و برگزاری کنگره ها و کرسی های نظریه پردازی حمایت کنیم و این حمایت‌ها به شکلی بازنگری شده که موتور محرکه‌ای برای پژوهش در سازمان باشد و امیدواریم بتوانیم با این حرکت، استانداردهای تصمیم سازی و تصمیم گیری سازمان را ارتقاء ببخشیم. می‌توان گفت که یکی از مهمترین اقدامات ما اصلاح آیین‌نامه پژوهش و تصویب آن در هیات مدیره تامین اجتماعی بود.

وی افزود: حدود 167 پروپزال برای 30 عنوان پژوهشی سازمان تأمین اجتماعی دریافت شده است که این پروپزال‌ها ارزیابی شده و بخشی از این عناوین پژوهشی با مجریان در حال تجزیه و تحلیل است و در آینده نزدیک می‌توانیم قرارداد‌های پژوهشی را با بعضی از مجریان منعقد کنیم.
دکتر غفاری گفت: کلیدی‌ترین تصمیم ما در پایان سال گذشته این بود که فرایند خرید سامانه آموزشی و پژوهشی سازمان را تکمیل و راه اندازی کنیم.
وی افزود: با تکمیل سامانه آموزش و پژوهش، تمام اطلاعات افراد ثبت و ضبط شده و هر فرد با نام کاربری خود می‌تواند در این سامانه وارد شده و شناسنامه آموزشی و در آینده نزدیک، کارنامه فعالیت های پژوهشی خود را ببیند و بر اساس آن، نیازهای آموزشی اش را تعریف کند.
مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: گرامی داشت هفته پژوهش یکی از مهمترین کارهایی بود که سال گذشته در سازمان تأمین اجتماعی انجام شد و از پژوهشگران این سازمان نیز به طور رسمی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha