معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پیشگیری از معلولیت ضایعه نخاعی در اولویت کار بهزیستی است، گفت: هم اکنون حدود چهار هزار بیمار ضایعه نخاعی پشت نوبت داریم و باید بتوانیم این افراد را در لیست سازمان قرار دهیم و پشت نوبتی ها را به صفر برسانیم.

سلامت نیوز: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پیشگیری از معلولیت ضایعه نخاعی در اولویت کار بهزیستی است، گفت: هم اکنون حدود چهار هزار بیمار ضایعه نخاعی پشت نوبت داریم و باید بتوانیم این افراد را در لیست سازمان قرار دهیم و پشت نوبتی ها را به صفر برسانیم.

یحیی سخنگویی در گفت‌ و گو با پانا، با بیان اینکه در سال جاری 37 میلیارد تومان برای خرید و تامین تجهیزات توانبخشی اختصاص یافته است، اظهار داشت: از این میزان تاکنون 27 میلیارد تومان به استان ‌ها ابلاغ شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی درخصوص تامین ویلچر معلولان و پشت نوبتی ها در این زمینه گفت: ارائه ویلچر به بیماران ضایعه نخاعی در اولویت سازمان است که امیدواریم به همه معلولان نیازمند ویلچر ارائه شود.

وی با اشاره به پشت نوبتی‌ های ضایعه نخاعی افزود: هم اکنون حدود چهار هزار بیمار ضایعه نخاعی پشت نوبت داریم و باید بتوانیم این افراد را در لیست سازمان قرار دهیم و پشت نوبتی ها را به صفر برسانیم. البته در حال حاضر 15 هزار بیمار ضایعه نخاعی تحت پوشش هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha