رئیس جمعیت هلال احمر درباره هزینه خدمات ارائه شده در مرکز سلول درمانی هلال احمر اظهار کرد: مسلما این هزینه‌ها کمتر از سایر بخش‌هاست.

سلامت نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر درباره هزینه خدمات ارائه شده در مرکز سلول درمانی هلال احمر اظهار کرد: مسلما این هزینه‌ها کمتر از سایر بخش‌هاست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر در  مراسم افتتاح مرکز سلول درمانی و پزشکی ترمیمی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از اهداف اساسی هلال احمر تسکین آلام بشری و کمک به درمان مردم است اظهار کرد: یکی از برنامه های اساسی هلال احمر توسعه دانش و تحقیقات در عرصه سلول درمانی بود که در این زمینه نیز پس از ۵ماه با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری موفق به افتتاح مرکز سلول درمانی و پزشکی ترمیمی شدیم.

وی با اظهار امیدواری نسبت به گسترش درمان های سلولی در این مرکز اظهار کرد: در این مرکز در مرحله نخست خدمات درمانی به بیماران مبتلا به برص ارائه شده و در مرحله بعد بیماران مبتلا به آرتروز زانو درمان می شوند.

فرهادی تأکید کرد: با افتتاح این مرکز و استفاده از فناوری سلول های درمانی سهم قابل توجهی در درمان بیماری های صعب العلاج خواهیم داشت.

وی درباره هزینه خدمات ارائه شده در مرکز سلول درمانی هلال احمر اظهار کرد: مسلما این هزینه ها کمتر از سایر بخش ها بوده به عنوان نمونه هزینه درمان ناباروری در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر ۴۰درصد هزینه ای است که در سایر بخش ها دریافت می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha