یکشنبه ۵ آبان ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 13151

اعلان برنامه های دوشنبه 6 مهرماه رادیو سلامت در سلامت نیوز.

فراسو( 6  مهر )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه  دوشنبه با حضور آقای دکتر کامران بلیغی متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع مهار و کنترل آکنه می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه دو شنبه با حضور خانم دکتر نیرو منش متخصص زنان و زایمان به موضوع کیست تخمدان  می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

لحظه های عبور
عنوان برنامه ای است که به دوران نوجوانی و رفتارهای پر خطر این دوران می پردازد و با حضور کارشناسان روانشناس و جامعه شناس و خود نوجوانان این دوران را مورد بررسی قرار میدهد . این برنامه روز دوشنبه با حضور دکتر ابراهیمی مقدم روانشناس به موضوع نوجوان من چه مشکلی دارد و محاسن و معایب دوران نوجوانی  میپردازد . لحظه های عبور دوشنبه ها به سردبیری خانم لعیا متین پارسا  ساعت 30/14 پخش میشود . 
نقد سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به نقد عملکرد سازمان ها و نهادهای مرتبط با نظام سلامت می پردازد . این برنامه روز دو شنبه با حضورآقای دکتر دواتگران یکی از مسئولین بهزیستی به موضوع مشکلات سالمندان می پردازد. نقد سلامت به سردبیری زهرا کاظمی  دوشنبه ها ساعت 15 تا 16 پخش می شود .
 
طبیعت شفابخش
 عنوان برنامه ای است که به معرفی طب سنتی و گیاهی می پردازد و به اشکالات شیوه خدمات توسط عطاریها و موانع موجود بر سر ارائه خدمات دانشگاهی می پردازد . طبیعت شفا بخش فردا با حضور دکتر گرزن به موضوع خواص شاهتره و تاریخچه طب در یونان میپردازد . طبیعت شفا بخش به سردبیری آقای مزدک شیدایی روزهای دو شنبه ها ساعت 05/14 پخش می شود .
دوباره نگاه کن
عنوان برنامه ای است که با حضور روانشنا سان و کارشناسان به موضوع مهارتهای زندگی می پردازد . این برنامه فردا با حضور آقای تقوی روانشناس به مهارت کنترل استرس می پردازد . این برنامه روزهای دو شنبه به سردبیری خانم غیاثی ساعت 50/12 پخش می شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha