اولین همایش ملی ایمنی، سلامت و محیط زیست 25 و 26 آذر ماه امسال برگزار می شود.

مهندس مصریان با اعلام این خبر هدف از برگزاری همایش ارتقا فرهنگ ایمنی و بهداشت کار و افزایش دانش کارشناسان و آشنایی با آخرین دستاوردهای ایمنی در سطح ملی و بین المللی ذکر کرد.
رییس مرکز تحروز یکشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"قیقات ، تعلیمات ، حفاظت و بهداشت کار افزود: در این همایش به گونه ای برنامه ریزی شده است که امکان تبادل تجارب بین متخصصین ایمنی و بهداشت کار فراهم شود .
مصریان از ارسال 40 مقاله برای ارایه به همایش تا مهرماه خبر داد و گفت: مقاله های رسیده پس از بررسی از سوی کمیته های علمی برای طرح در همایش مشخص می شوند و کارشناسان تا پایان آبان ماه می توانند مقاله های خود را ارایه کنند.
وی افزود: بررسی چالش های پیش رو در حوزه ایمنی و بهداشت کار، تحلیل قوانین و مقررات و استانداردهای ملی و بین المللی، نقش سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست در بهبود فرآیندهای صنعتی و کاهش حوادث و مدیریت ایمنی پیمانکاران از دیگر اهداف همایش است.
مصریان از برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی در مدت برگزاری همایش خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف گسترش فرهنگ ایمنی و معرفی آخرین دستاوردها برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha