سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 13187

یک سه شنبه سالم را با گوش دادن به برنامه های رادیو سلامت برای خود به وجود آورید.

هنر در عرصه سلامت
 عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به تاثیر هنر اعم از تلویزیون ، تئاتر ، تجسمی، موسیقی و ...برسلامت روان می پردازد . این برنامه با کارشناسان هنری و هنرمندان به گفتگو نشسته و همچنین اخبار و مشاوره های روانشناسی و گزارشهای میدانی را پخش می نماید .
برنامه هنر در عرصه سلامت فردا سه شنبه  با حضور آقای رضا تنظیفی استاد دانشگاه به موضوع روشهای عملی نقاشی درمانی  می پردازد . این برنامه سه شنبه ها ساعت 15 تا 45/15 پخش می شود.
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد  و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه فردا با حضور دکتر هدایت حسینی رئیس اداره مواد غذایی وزارت بهداشت به موضوع اثر سموم شیمیایی بر محصولات کشاورزی می پردازد . مردم و سلامت هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود.
جامعه سالم، انسان سالم
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به موضوع عوامل تاثیر گزار بر سلامت جامعه می پردازد . این برنامه فردا با حضور آقای دکتر بهزاد دماری به موضوع عوامل اجتماعی تاثیر گزار بر سلامت انسان می پردازد . این برنامه سه شنبه ها ساعت 50/12 پخش می شود . 

صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه سه  شنبه با حضور آقای دکتر مرآد فوق تخصص گوارش به موضوع abs   می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha