مدیر درمان تامین اجتماعی البرز تعامل و همکاری تشکل های کارگری و بازنشستگی در خصوص حذف تبصره 2 ماده 49 و رفع خطر تجمیع منابع بیمه ها برای سازمان تأمین اجتماعی را بسیار اثرحگذار برشمرد.

سلامت نیوز:مدیر درمان تامین اجتماعی البرز تعامل و همکاری تشکل های کارگری و بازنشستگی در خصوص حذف تبصره 2  ماده 49 و رفع خطر تجمیع منابع بیمه ها برای سازمان تأمین اجتماعی را بسیار اثرگذار برشمرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده در نشست کمیته نظارت بر بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان البرز، افزود : همکاری های موثر تشکل های کارگری و بازنشستگی می تواند بسیاری از مشکلات فرا روی سازمان تأمین اجتماعی را مرتفع و با ارتباطات مناسب این تشکل ها، از حجم بروکراسی اداری کاست.
وی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی مناسب و گسترش خدمات الکترونیکی در مراکز درمانی به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مراجعین اظهار داشت : تیم کارشناسی مدیریت درمان استان البرز همواره در صدد است تا در راستای ارتقاء و بهبود فضای فیزیکی ، ارایه مطلوب و مناسب خدمات درمانی به بیمه شدگان گام بردارد و توسعه آن را در برنامه های استراتژیک خود لحاظ نماید.
مدیر درمان تامین اجتماعی البرز ضمن ابراز خرسندی از تعاملات مثبت این مدیریت با شرکای درون و برون سازمانی افزود : خدمت به مردم و بیمه شدگان و نظارت بر عملکرد فعالیت های درمانی در تمامی واحد های تابعه در دستور کار این مدیریت قرارگرفته و انتظار می رود نمایندگان تشکل های کارگری و بازنشستگی استان  نیز با طرح انتقادات و پیشنهادات سازنده و قابل اجرا این مجموعه را در ارایه خدمات مطلوب و به حق بیمه شدگان یاری نمایند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha