دومین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری با حضور مدیر کل، مدیر درمان و اعضای این کمیته در اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی برگزار شد .

سلامت نیوز: دومین جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری با حضور مدیر کل، مدیر درمان و اعضای این کمیته در اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی، این جلسه با هدف بررسی راههای جلوگیری از تخلفات در دستگاههای تابعه بخش های بیمه ای و درمانی برگزار شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در این جلسه به فعالیت های انجام شده در این سازمان در بالا بردن ضرایب امنیتی نرم افزارهای رایانه ای و مبادی کنترلی ارائه خدمت در شعب پرداخت و گفت : هم اکنون تمامی نسخه های نرم افزاری بخشنامه های موجود در بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در شرکت خدمات ماشینی تامین تهیه و از بالاترین ضرایب امنیتی به لحاظ مبادی کنترلی در ارایه خدمت به بیمه شدگان و کارفرمایان و مستمری بگیران برخوردار است.
کیومرث طهماسبی افزود: امکان تخلف در سالهای اخیر از لحاظ خطای عمدی کارکنان در حد صفر بوده و تمامی محاسبات بیمه ای توسط نرم افزارهای موجود انجام و دخالت محاسبه ای کاربر در کمترین میزان بوده که این امر خود عامل مهمی در کاهش تخلفات اداری کارکنان این سازمان است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در ادامه این نشست نیز گفت : چالشهای درمانی به خاطر نوع خدمات ارائه شده متفاوت با بخش های دیگر این سازمان است.
 دکتر بابک عدلی افزود: با تلاش مضاعف در بخش درمانی  سعی در احقاق حقوق مخاطبان و دینفعان کرده ایم و با اقدامات کنترلی انجام شده در حال حاضر در وضعیت سالمی به لحاظ خدمت رسانی هستیم .
در ادامه این نشست نیز اعضای این کمیته به بررسی وبیان دیدگاههای خود در خصوص کاهش تخلفات با مکانیزه شدن ارایه خدمات در دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی ، فراخوان کارکنان بخش های بیمه ای و درمانی برای ارائه راهکارهای ارتقاء سلامت اداری و محرک های تشویقی پرداختند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha