مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با هدف جلوگیری از مراجعات کارفرمایان و پیمانکاران به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به اعتراضات پرونده‌ها هیئت تجدید نظر تشخیص مطالبات مردم در تامین اجتماعی بوشهر راه‌اندازی شد.

سلامت نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با هدف جلوگیری از مراجعات کارفرمایان و پیمانکاران به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به اعتراضات پرونده‌ها هیئت تجدید نظر تشخیص مطالبات مردم در تامین اجتماعی بوشهر راه‌اندازی شد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالمجید رازه در آئین شروع بکار هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات سازمان در استان بوشهر گفت: راه اندازی هیات تشخیص مطالبات با هدف جلوگیری از مراجعات کارفرمایان به تهران و تحمیل هزینه های اضافی به آنان ، تسریع در فرایند رسیدگی به اعتراض کارفرمایان ، ایجاد رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع بعد از 45 سال در استان بوشهر راه اندازی شده است.
رازه تصریح کرد : تسریع در وصول حق بیمه ومطالبات سازمان ، جلوگیری از اتلاف وقت و امکان حضور به موقع کارفرمایان در جلسات به منظور دفاع از خود وامکان بررسی دقیق پرونده ها با توجه به شناخت از وضعیت کارفرمایان از دیگر مزایای استقرار هیات های تشخیص مطالبات در استانها است.
وی با بیان اینکه 60 هزار کارفرما، پیمانکارو مالک شناورها از خدمات تامین اجتماعی بوشهر استفاده می‌کنند، اظهار کرد: 19 هزار نفر از کارفرمایان در حوزه شرکت‌ها و صنوف، 32 هزار نفر پیمانکار ساختمانی، 5 هزار و 500 مالک شناور و سه‌هزار و 500 نفر در حوزه آبزی پروری فعال هستند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: تامین بخشی از منابع درآمدی سازمان و تثبیت سوابق بیمه‌ای بیمه شدگان و جلب رضایت مخاطبین نقش هیاتهای تشخیص مطالبات را پررنگ‌تر می کند .
در اولین جلسه این هیات به 7 مورد پرونده های اعتراض کارفرمایان به مطالبات سازمان که تا قبل از این در تهران برگزار می شد رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha