رضا رشید پور مجری نام آشنای صدا و سیما در صفحه اینستا گرامش با انتشار عکسی از رضا صنعتگر خوانده پاپ کشورمان از بیماری او خبر داد.

سلامت نیوز: رضا رشید پور مجری نام آشنای صدا و سیما در صفحه اینستا گرامش با انتشار عکسی از رضا صنعتگر خوانده پاپ کشورمان از بیماری او خبر داد و نوشت : در هیاهوی سپید برف که شادمانی کودکانه ای را به قلبهایمان هدیه داده ، خبری نه چندان خوش رنگ هوای حوصله ام را بارانی کرده .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسکانیوز، رضا صنعتگر عزیز که زخم صدایش جان آدمی را به ضیافت باشکوه عشق میخواند با مهمان ناخوانده و بی رحمی به نام سرطان دست و پنجه نرم می کند ... دیری ست که می شناسمش . اوج نجابتش را وقتی کلیپ میهن عزیز را برایش می ساختم تا حزن نگاهش وقتی از صاحب نامش در کلیپ ضامن آهو برایم میگفت . او زاده ی جنوب است و فرزند خورشید . بی گمان بر این مهمان جان کاه غلبه خواهد کرد . به شرط آنکه تنهایش نگذاریم و هدیه امید را روانه ی قلب دریا نشانش کنیم . از همه ی دوستان خوب رسانه ای و جوانهای هنر دوست و مهربان تمنا می کنم هر طور که صلاح میدانند رضای عزیز را به صدر خبرهای امید بخش بیاورند تا این پسر جنوب حتی لحظه ای احساس تنهایی نکند . از آستان مقدس امام غریب می خواهم به حق نام پاک رضا شفای شیرین به او عطا فرماید ... آمین

ابتلای رضا صنعتگر به سرطان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha