وزیر بهداشت در سفری به خراسان جنوبی از افتتاح بیمارستان 200تخت­خوابی بیرجند تا دهه فجر سال آینده خبر داد و گفت: این امر مشروط به تحویل به موقع پروژه از سوی پیمانکار است.

تلاش برای کمک به درمان ناباروری در بودجه 94

سلامت نیوز: وزیر بهداشت در سفری به خراسان جنوبی از افتتاح بیمارستان 200تخت­خوابی بیرجند تا دهه فجر سال آینده خبر داد و گفت: این امر مشروط به تحویل به موقع پروژه از سوی پیمانکار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در بازدید از پروژه در حال احداث 200 تخت­خوابی بیرجند، گفت: بیمارستان در دست احداث بیرجند هنوز نیاز به کار دارد و اگر منابع به موقع تامین شود و پیمانکار تاخیر نداشته باشد، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی راهاندازی بیمارستان 200 تخت­خوابی بیرجند را یکی از ضرورتهای استان برشمرد و گفت: اگر پیمانکار زودتر پروژه را تحویل دهد این پروژه قبل از دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.

مشکل استخدام در 3 بیمارستان جدید‌التاسیس خراسان جنوبی را حل می­‌کنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه در سه شهرستان استان از جمله سربیشه، سرایان و درمیان مشکل بیمارستان وجود دارد، بیان کرد: محور استخدام در این بیمارستان‌ها وجود نداشته و به این سبب به بهرهبرداری واقعی نرسیده است.

هاشمی با بیان اینکه باید بحث نیروی انسانی این بیمارستانها را حل کنیم، افزود: امیدواریم از ابتدای سال آینده خدمات خود را در حد مورد نیاز به هموطنان ارائه دهیم.

وی با اشاره به وعده­‌های داده شده برای کمک به درمان و خدمات بیمه­‌ای زوج­‌های نابارور در کشور اظهار کرد: امید است از ردیف اعتبار جمعیتی بتوانیم آن را تامین کنیم و مجلس آن را در ردیف بودجه سال آینده قرار دهد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت به خوبی در کشور پیش میرود، گفت: این طرح نیاز به نظارت بیشتر دارد و این شش ماه توجه ما به حوزه نظارت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha