مدیرکل راه آهن شمال از منحرف شدن و سقوط یک کامیون کمپرسی ولوو بر روی خط آهن محور دواب - پل سفید خبر داد.

سلامت نیوز:مدیرکل راه آهن شمال از منحرف شدن و سقوط یک کامیون کمپرسی ولوو بر روی خط آهن محور دواب - پل سفید خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، مهر نوشت: یوسف گران پاشا گفت: در پی منحرف شدن یک کامیون کمپرسی ولوو از مسیر جاده در محور دوآب ـ پل سفید و سقوط آن بر روی خط آهن، راننده و سرنشین کامیون مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

او گفت: بر اثر واژگونی کامیون کمپرسی ولوو به روی ریل راه آهن در فاصله ۵ کیلومتری منطقه دوآب که از مسیر جاده سوادکوه به پل سفید در حال حرکت بود، مسیر راه آهن حدود یک ساعت مسدود شد. این حادثه در کیلومتر ۲۷۸ راه آهن و از روی پل روگذر جاده ای رخ داد.

گران پاشا گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، مسیر راه آهن توسط کنترل مرکزی اداره کل راه آهن شمال بسته شد و حرکت قطارها در این محور متوقف و یک اکیپ از پل سفید جهت بررسی و بازدید میدانی به محل حادثه اعزام شد، همچنین اکیپ تعمیر و نگهداری خط نیز از ایستگاه سوادکوه با درزین به محل حادثه اعزام شدند و کلیه امکانات لازم برای بازکردن مسیر از جمله جرثقیل ریلی و اکیپ تعویض و بازسازی خط نیز در ایستگاه پل سفید پیش بینی و به حالت آماده باش درآمدند تا پس از بررسی وضعیت میدانی دستورات لازم جهت باز کردن مسیر صادر شود.

گران پاشا گفت: با بررسی حادثه و کمک کارکنان راهداری کامیون بدون نیاز به جرثقیل ریلی و با استفاده از جرثقیل ۲۰ تنی از مسیر ریلی به جاده انتقال داده شد و مسیر ریلی پس از یکساعت باز شد.

مدیر کل راه آهن شمال گفت: در این حادثه راننده کامیون و دیگر سرنشین آن مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha