وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت به دنبال این است که کیفیت را در سلامت ارتقا دهد. اما در وضعیت کنونی تا رسیدن به مرحله مطلوب فاصله زیادی داریم.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت به دنبال این است که کیفیت را در سلامت ارتقا دهد. اما در وضعیت کنونی تا رسیدن به مرحله مطلوب فاصله زیادی داریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با بیان این‌که برای داشتن کیفیت بیش از هر چیز به برنامه نیاز است، گفت: اگر شور و شوق به خدمت در کشور وجود داشته باشد، کیفیت نیز محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز اگر شور درونی ، عشق به مردم در هر یک از امور زندگی جاری شود، کیفیت متولد می‌شود و در این زمان است که کیفیت ایجاد شده پایدار و ماندگار خواهد ماند.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر به کیفیت به دید سخت افزاری نگاه می‌شود و کمتر به جنبه‌های انسانی آن توجه می‌کنیم و این درحالیست که ارتقای کیفیت وابستگی زیادی به باورهای ما دارد.

هاشمی با بیان اینکه ارتقای کیفیت، تلاش مستمر برای آسایش و آرامش بیشتر است، اظهار کرد: سازمان‌های مختلف باید تلاش کنند که برای خود و دیگران از طریق افزایش کیفیت آینده بهتری ایجاد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha