اعلان برنامه های آخر هفته رادیو سلامت در سلامت نیوز.


هرگز خیلی دیر نیست

آقایی در میانسالی و پس از در گذشت همسرش تصمیم می گیرد ادامه تحصیل بدهد و وترد دانشگاه می شود . در دانشگاه در گیر اتفاقاتی می شود که در نهایت .....
برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم شریفی و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .
          

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه پنج شنبه با حضور خانم دکتر محکم فوق تخصص نفرولوژی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی  به موضوع نارسایی کلیه در کودکان   می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .

آیینه روزگار
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مشکلات و موضوعات سالمندان می پردازد . این برنامه روز جمعه با حضور خانم دکتر پریسا طاهری به موضوع پوکی استخوان میپردازد . این برنامه جمعه ها ساعت 05/12 پخش می شود .

با نخبگان سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که با حضور یکی از نخبگان عرصه سلامت به مرور خاطرات کودکی و جوانی و نیز رمز موفقیت آنها در زندگی شان پرداخته می شود . این برنامه روز جمعه با حضور آقای دکتر مرتضوی جراح فک و صورت  ساعت 15 پخش میشود  .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha