جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 132484

50 پروژه درمانی تأمین اجتماعی

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: احداث 25 پروژه درمانی تأمین اجتماعی درکشور آغاز شده است که با احتساب پروژه های قبلی در حال حاضر این سازمان 50 پروژه در دست اجرا دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید تقی نوربخش در مراسم کلنگ زنی احداث پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس گفت: یکی از راهبردهای اصلی دولت تدبیروامید ارتقاء برنامه های اجتماعی است.

وی افزود: رییس جمهور در وعده های انتخاباتی خود حل مشکلات درمانی و افزایش اعتبار دفترچه درمانی را جزو برنامه های اصلی خود اعلام کردندو شاهدیم در کمتر از یک سال طرح تحول سلامت در کشورآغاز شد.

وی اظهار داشت: امروز پرداخت از جیب مردم از 50 درصد به 6 درصد کاهش یافته است و در بحث منابع طرح تحول سلامت، بیش از 10 هزارمیلیارد تومان از بودجه عمومی و 3000 میلیارد تومان از بودجه تأمین اجتماعی برای این بخش اختصاص یافته است، در نتیجه بسیاری از مشکلات مردم برطرف شده و خدمات بیشتری تحت پوشش بیمه قرار گرفته و اعتبار دفترچه درمانی افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: 39 میلیون و 700 هزارنفر از جمعیت کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند و این سازمان سعی کرده در راستای موفقیت این طرح، گام بردارد.

وی گفت: در بخش خرید خدمت درمانی از مراکز طرف قرار داد در شرایطی کار را شروع کردیم که 9 ماه مطالبات معوق داشتیم و امروز این مطالبات به 2 ماه کاهش پیدا کرده است.

نوربخش همچنین اظهار داشت: به برکت سفر ریاست جمهوری پروژه ساخت پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس در مساحت بیش از 4000 متر مربع آغاز شده و در کمتر از 24 ماه به اتمام خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha