پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد تا پایان مهرماه امسال ۸۰۹ مورد فوت ناشی از تصادفات رانندگی به این مرکز ارجاع شده است.

سلامت نیوز: پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد تا پایان مهرماه امسال ۸۰۹ مورد فوت ناشی از تصادفات رانندگی به این مرکز ارجاع شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از کشته شدن 809 نفر در تصادفات 7 ماهه تهران خبر داد.

این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته تعداد تلفات حوادث رانندگی 849 نفر گزارش شده بود که این رقم کاهش 4.7 درصدی جانباختگان در این حوادث را نشان میدهد.

بنابراین گزارش از کل فوت شدگان تصادفات رانندگی در 7 ماهه امسال 662 نفر مرد و 147 نفر زن بوده‌اند. همچنین با توجه به محل وقوع حوادث رانندگی، معابر درون شهری با 579 مورد بیشترین تلفات را داشته‌اند. پس از آن در جاده‌های برون شهری 213 مورد، معابر روستایی 11 مورد و محل وقوع 6 مورد نیز نامعلوم گزارش شده است.

همچنین تا پایان مهر ماه امسال 22 هزار و 362 نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند که تعداد مصدومین تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.2 درصد کاهش پیدا کرده است.از کل مصدومین حوادث رانندگی در 7 ماهه امسال 16 هزار و 87 نفر مرد و 6 هزار 275 نفر زن بوده اند.

در مهر ماه امسال نیز تعداد تلفات حوادث رانندگی 135 نفر و تعداد مصدومین این حوادث 3 هزار و 322 نفر گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha