بعد از تایید سقوط هواپیمای ناپدید شده مالزی در دریا ، عملیات جست و جو برای یافتن بقایای این هواپیما آغاز شد.

سلامت نیوز: بعد از تایید سقوط هواپیمای ناپدید شده مالزی در دریا ، عملیات جست و جو برای یافتن بقایای این هواپیما آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شین هوا، «جوکو مورجاتمودجو»، مدیرکل حمل و نقل هوایی وزارت حمل و نقل اندونزی در یک کنفرانس خبری در فرودگاه جاکارتا گفت: یک فروند هواپیما و چند قایق به منظور شناسایی محل ناپدید شدن هواپیمای مسافربری پرواز QZ8501 به مناطقی که گمان می‌رود بتوان لاشه هواپیما را پیدا کرد اعزام شده‌اند.

بنابر گزارش‌ها، این هواپیمای مسافربری یک ساعت پس از آنکه فرودگاه شهر سورابایا را به سمت سنگاپور ترک کرد ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داد.

مورجاتمودجو گفت: فرض نهایی ما این است که هواپیما ارتباط خود را از دست داده است. آخرین موقعیت ثبت شده این هواپیما بین دو منطقه «تان جونگ پاندان» و «پونتیاناک» بوده است.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که 155 مسافر از جمله 138 فرد بزرگسال، 16 کودک و یک نوزاد، سرنشینان این هواپیما بوده‌اند. این هواپیما هشت خدمه نیز داشته‌ است.

مدیر کل حمل و نقل هوایی وزارت حمل و نقل اندونزی همچنین گفت: این هواپیما پس از آن ناپدید شد که خلبان به دلیل ابری بودن هوا درخواست تغییر مسیر داشته و ارتفاع پرواز را افزایش داده است. همچنین در صورتی که پرواز این هواپیما تاکنون ادامه داشته باشد مطمئنا سوخت آن تمام شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha