یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

امبریس می تواند بر خطرات بالقوه که موجب صرع می شوند نظارت داشته باشد. هنگامی که سامانه تشخیص صرع این دستگاه در می یابد که کاربر از این شرایط رنج می برد و یا پاسخ برقی پوست در سطح بالایی قرار گرفته است هشداری را به اعضای خانواده و یا دوستان وی ارسال می کند.

سلامت نیوز: امبریس می تواند بر خطرات بالقوه که موجب صرع می شوند نظارت داشته باشد. هنگامی که سامانه تشخیص صرع این دستگاه در می یابد که کاربر از این شرایط رنج می برد و یا پاسخ برقی پوست در سطح بالایی قرار گرفته است هشداری را به اعضای خانواده و یا دوستان وی ارسال می کند.

اگر به گجتی طراحی شده برای ردیابی سلامت و تناسب اندام خود نیاز دارید که میزان استرس، حمله صرع، میزان فعالیت و خواب را اندازه گیری می کند، دستگاه پوشیدنی هوشمند "امبریس" می تواند گزینه ای مناسب برای شما محسوب شود.

دستبند صرع

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصرایران، امبریس یک ردیاب کیفیت سلامت و تناسب اندام کاربردی محسوب می شود که روی مچ دست کاربر بسته می شود. این دستبند هوشمند از طراحی زیبا، کمینه‌گرا و مشابه با یک ساعت سود می برد که به چندین حسگر از جمله شتاب سنج، دما، ژیروسکوپ و فعالیت الکتریکی پوست به منظور ردیابی فعالیت های روزانه، استرس، حمله صرع، خواب و از همه مهمتر ردیابی کیفیت سلامت کاربر مجهز شده است.

دستبند صرع

امبریس می تواند بر خطرات بالقوه که موجب صرع می شوند نظارت داشته باشد. هنگامی که سامانه تشخیص صرع این دستگاه در می یابد که کاربر از این شرایط رنج می برد و یا پاسخ برقی پوست در سطح بالایی قرار گرفته است هشداری را به اعضای خانواده و یا دوستان وی ارسال می کند. افزون بر این، با استفاده از فناوری بلوتوث، این ردیاب تناسب اندام داده ها را با موبایل هوشمند کاربر همگام سازی می کند و یک اپلیکیشن سفارشی داده ها را با جزئیات کامل به کاربر نشان می دهد. باتری قابل شارژ امبریس طول عمر یک هفته ای بین هر شارژ را ارائه می کند.

دستبند صرع



دستبند صرع

برای این گجت تیم امبریس برچسب قیمت 189 دلاری را تعیین کرده است.

دستبند صرع

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha